לשלוט בדלת המסתובבת -  ולהרוויח ! - סודות ניהול קשרי הלקוחות, צעד אחר צעד / ניר דונת

לשלוט בדלת המסתובבת - ולהרוויח !

סודות ניהול קשרי הלקוחות, צעד אחר צעד

ניר דונת

CRM - controlling the revolving door / Nir Donath

יצא לאור ע"י הוצאת כותרות, בשנת 2006, מכיל 408 עמודים, עסקים וכלכלה » ספרי ניהול וארגון







ללא דירוג ללא דירוג
0 בנים   0 בנות
987 התעניינו בספר

תקציר הספר
"הדלת המסתובבת" היא מטאפורה לתופעה המוכרת לפיה ארגונים משקיעים משאבים רבים במאמץ לרכוש לקוחות חדשים, ננטשים על ידי חלקם בהמדך דרך – ונדרשים לשוב ולהשקיע ברכישתם, במאמצים מחודשים ובתוספת עוד ועוד משאבים... הספר נועד לתת בידי מנהלים ובעלי עסקים גדולים וקטנים, שיש להם קשר עם לקוחות, ברציפות, ביעילות ולאורך זמן. צעד אחר צעד, בשפה רהוטה ופשוטה המכוונת לגובה עיניהם – ובליווי דוגמאות שחלקן מתובל בהומור, הספר מסייע לקוראיו לפצח את קוד השליטה ב"דלת המסתובבת". לקרוא, ללמוד ולהינות!



פרסומת

ניר דונת (סופר על המוקד)
ניר דונת נולד ב-1946 בחיפה. במהלך לימודיו התיכוניים בביה"ס 'חוגים' שימש ככתב נוער בעיתון 'מעריב לנוער.' לאחר תום שירותו הצבאי כקצין בחיל השיריון למד בטכניון לתואר בהנדסת מכונות, ובאוניברסיטת תל אביב לתואר שני בחקר ביצועים. שנים רבות היה שותף ומנכ"ל בחברת הייעוץ 'סקר.' נשוי ל-שָֹקִ... המשך לקרוא
לקט ספרים מאת ניר דונת
לצפיה ברשימה המלאה, עבור לדף הסופר של ניר דונת






©2006-2023 לה"ו בחזקת חברת סימניה - המלצות ספרים אישיות בע"מ