חושים בוני מותג / מרטין לינדסטרום





ספר לא משהו דירוג של שני כוכבים
2
100% בנים
2 בנים   0 בנות
גיל ממוצע:33
654 התעניינו בספר

תקציר הספר
בספר זה שהוא כנראה היצירתי והסמכותי ביותר שנכתב מעולם בנושא המיתוג החושי (Sensory Branding) מגלה איש העסקים הבינלאומי מרטין לינדסטרום מה עושות בעצם חברות המיתוג המצליחות ביותר בעולם, בשונות מחברות אחרות בתחום. לינדסטרום מראה כיצד החברות האלה משיגות תוצאות מפתיעות ומדידות באמצעות שילוב של כל חמשת החושים: מישוש, טעם , ריח, ראייה ושמיעה. על סמך המחקר הגדול ביותר שנערך אי-פעם בעולם בשאלה כיצד משפיעים חמשת החושים על יצירת מותגים, מציע מרטין לינדסטרום בספרו חושים בוני מותג תוכנית חדשנית בשישה שלבים, שתביא את בניית המותגים אל המאה ה-21. לינדסטרום נשען על אינספור דוגמאות ומראה כיצד לגבש גישה שיווקית שתמשוך את כל החושים, ולא להסתפק בהישענות הקונווציונלית על הראייה והשמיעה. המחקר מגלה כי 75 אחוזים מהרגשות שלנו נוצרים בפועל על-ידי מה שאנו ריחים, והמחבר מסביר כיצד אפשר להפיק תועלת מהממצא הזה. לינדסטרום מתאר את עשרים המותגים שעתידים להוביל על-סמך מודעותם לחושים (שלושת המובילים: סינגפור אייריליינס, אפל ודיסני).


הקורא עיר הקורא מתי
אלה_יעקב בני עי"ש לפני 4 שנים ו-11 חודשים מענה






©2006-2015 לה"ו בחזקת חברת סימניה - המלצות ספרים אישיות בע"מ