![]() |
|
|
תקציר הספר
בספר זה שהוא כנראה היצירתי והסמכותי ביותר שנכתב מעולם בנושא המיתוג החושי (Sensory Branding) מגלה איש העסקים הבינלאומי מרטין לינדסטרום מה עושות בעצם חברות המיתוג המצליחות ביותר בעולם, בשונות מחברות אחרות בתחום. לינדסטרום מראה כיצד החברות האלה משיגות תוצאות מפתיעות ומדידות באמצעות שילוב של כל חמשת החושים: מישוש, טעם , ריח, ראייה ושמיעה. על סמך המחקר הגדול ביותר שנערך אי-פעם בעולם בשאלה כיצד משפיעים חמשת החושים על יצירת מותגים, מציע מרטין לינדסטרום בספרו חושים בוני מותג תוכנית חדשנית בשישה שלבים, שתביא את בניית המותגים אל המאה ה-21. לינדסטרום נשען על אינספור דוגמאות ומראה כיצד לגבש גישה שיווקית שתמשוך את כל החושים, ולא להסתפק בהישענות הקונווציונלית על הראייה והשמיעה. המחקר מגלה כי 75 אחוזים מהרגשות שלנו נוצרים בפועל על-ידי מה שאנו ריחים, והמחבר מסביר כיצד אפשר להפיק תועלת מהממצא הזה. לינדסטרום מתאר את עשרים המותגים שעתידים להוביל על-סמך מודעותם לחושים (שלושת המובילים: סינגפור אייריליינס, אפל ודיסני).
©2006-2023 לה"ו בחזקת חברת סימניה - המלצות ספרים אישיות בע"מ
צור קשר |
חנויות ספרים |
ספרים משומשים |
מחפש בנרות |
ספרים שכתבתי |
תנאי שימוש |
פרסם בסימניה |
מפת האתר |
מדף גדול מדף קטן |
חיפוש ספרים