הגל הרביעי  - שיווק מרושת במאה ה-21 / ריצ'רד פו

הגל הרביעי

שיווק מרושת במאה ה-21

ריצ'רד פו

יצא לאור ע"י הוצאת איגוד לשכת המסח, בשנת 2000, מכיל 278 עמודים, תירגום: ברוך קורות. עסקים וכלכלה » ספרי ניהול וארגון







ספר מעולה דירוג של חמישה כוכבים
5
100% בנים
1 בנים   0 בנות
גיל ממוצע:43
2571 התעניינו בספר

תקציר הספר
בספרו הגל השלישי שהיה פריצת דרך גילה לנו ריצ'רד פו כיצד שחרר עולם המחשבים החדש את השיווק המרושת מן ההתחלות הצנועות שלו, והחל להציע לנו הזדמנויות מקצועיות חסרות תקדים לחופש פיננסי.

עכשיו בגל הרביעי,פו מראה לנו כיצד הזיווג בין האינטרנט למכירות מאדם לאדם יאיץ את התפתחותו של השיווק המרושת.
פו צופה שגל חדש זה, המונע על-ידי טכנולוגיה יסחוף בעקבותיו מיליוני אנשים שמעולם לא חשבו כלל על שיווק מרושת.
נוסף על כך, הוא מסביר כיצד יוכל האינטרנט-בשילוב עם חופן של מגע אישי טוב מהסגנון הישן לחולל מהפיכה במכירה הישירה, לאחר שהביקוש למוצרים ולשירותים חדשים יצמח ויפרוץ את כל הגבולות.
אנו חיים בתקופה מרגשת, מיליוני אנשים בעולם חולמים על הקמת עסקים משלהם.
הגל הרביעי מראה להם כיצד השיווק המרושת יכול לעזור להם להגשים יעדים פיננסיים מרגשים במאה ה-21.


הקורא עיר הקורא מתי
דודו רמת גן לפני 13 שנים ו-1 חודשים מענה


פרסומת







©2006-2023 לה"ו בחזקת חברת סימניה - המלצות ספרים אישיות בע"מ