![]() |
איך להכניס את המתחרים שלך ללחץכריכה קשהגאי קוואסאקי & מישל מורנו
יצא לאור ע"י הוצאת מטר-ספריית המרכז הישראלי לניהול, בשנת 1996, מכיל 237 עמודים, תירגום: מאנגלית:ברוך קורות. עסקים וכלכלה » שיווק ופרסום
|
|
תקציר הספר
איך להכניס את המתחרים שלך ללחץ
עשה מהומות בשוק לקידום מכירותיך ולהגדלת הרווח
מאת: גאי קוואסאקי
על הספר
אם שמו של הספר הזה מסקרן אתכם, סימן שאתם נמנים עם קוראי ספרים עסקיים, גדושי הסברים, שנועדו לעזור לכם בניהול ובשיווק. עכשיו אתם מוכנים להסיר את הכפפות, והדבר היחיד שתרצו להחזיק בידיכם החשופות הוא מדריך זה, הבועט במוסכמות.
ברוח הכלל הישן שהוכיח את עצמו במרוצת השנים, שלפיו "לא חשוב איך אתה משחק: חשוב אם ניצחת או הפסדת", כתב גאי קוואסאקי מדריך זה בסגנון של "לא לוקחים שבויים", המיועד לדויד הרוצה לנצח את גוליית.
ספר זה, תוצר של ניסיונו הממושך בחברת "אפל" וכגורו של מחשבים ואסטרטג של עסקים, הוא מקור רב-ערך לתחבולות מחוצפות, ולפעמים אפילו קיצוניות, במכירות, בשיווק, בייצור ובמשאבי אנוש, שיסייעו לחברה או לארגון שלכם לצאת כשידכם על העליונה.
בין שאתם מקימים חברה חדשה או יוצאים לשוק עם מוצר חדש, מחזקים את מעמדכם בשוק או מנסים להגן עליו מול מתחרה שמשאביו גדולים יותר, הספר "איך להכניס את המתחרים שלך ללחץ" הוא תוכנית מקיפה להצלחה, תוך כדי הצגת דוגמאות מאלפות של חברות רבות שהיכו במתחרים שלהן ללא רחם.
הספר "איך להכניס את המתחרים שלך ללחץ" הוא משאב ששום חברה אינה יכולה להרשות לעצמה לוותר עליו.
עוד במטר מאת גאי קוואסאקי:
חוכמת היזמות
עשה מהומות בשוק לקידום מכירותיך ולהגדלת הרווח
מאת: גאי קוואסאקי
על הספר
אם שמו של הספר הזה מסקרן אתכם, סימן שאתם נמנים עם קוראי ספרים עסקיים, גדושי הסברים, שנועדו לעזור לכם בניהול ובשיווק. עכשיו אתם מוכנים להסיר את הכפפות, והדבר היחיד שתרצו להחזיק בידיכם החשופות הוא מדריך זה, הבועט במוסכמות.
ברוח הכלל הישן שהוכיח את עצמו במרוצת השנים, שלפיו "לא חשוב איך אתה משחק: חשוב אם ניצחת או הפסדת", כתב גאי קוואסאקי מדריך זה בסגנון של "לא לוקחים שבויים", המיועד לדויד הרוצה לנצח את גוליית.
ספר זה, תוצר של ניסיונו הממושך בחברת "אפל" וכגורו של מחשבים ואסטרטג של עסקים, הוא מקור רב-ערך לתחבולות מחוצפות, ולפעמים אפילו קיצוניות, במכירות, בשיווק, בייצור ובמשאבי אנוש, שיסייעו לחברה או לארגון שלכם לצאת כשידכם על העליונה.
בין שאתם מקימים חברה חדשה או יוצאים לשוק עם מוצר חדש, מחזקים את מעמדכם בשוק או מנסים להגן עליו מול מתחרה שמשאביו גדולים יותר, הספר "איך להכניס את המתחרים שלך ללחץ" הוא תוכנית מקיפה להצלחה, תוך כדי הצגת דוגמאות מאלפות של חברות רבות שהיכו במתחרים שלהן ללא רחם.
הספר "איך להכניס את המתחרים שלך ללחץ" הוא משאב ששום חברה אינה יכולה להרשות לעצמה לוותר עליו.
עוד במטר מאת גאי קוואסאקי:
חוכמת היזמות
לקט ספרים מאת גאי קוואסאקי
שם הספר |
---|
כללים למהפכנים - ליצור כמו אלוהים,לשלוט כמו מלך,לעבוד כמו עבד |
חוכמת היזמות - המדריך המעשי לכל יזם - בכל תחום |
לצפיה ברשימה המלאה, עבור לדף הסופר של גאי קוואסאקי
©2006-2023 לה"ו בחזקת חברת סימניה - המלצות ספרים אישיות בע"מ
צור קשר |
חנויות ספרים |
ספרים משומשים |
מחפש בנרות |
ספרים שכתבתי |
תנאי שימוש |
פרסם בסימניה |
מפת האתר |
מדף גדול מדף קטן |
חיפוש ספרים