![]() |
|
|
תקציר הספר
במוקד הדיון ניצב המושג שיקול דעת בחינוך, והעיון במקורותיו שואב מן ההגות היהודית והכללית, מן הניסיון בתחומים המגוונים, הקשורים למעשה החינוך, ומן המחקר השיטתי בו. האתגר העיוני והמעשי שפוקס מעמיד תובע התמודדות לא שגרתית מאיש החינוך- מהמורה, מהחוקר ומההוגה, ומעורר את `אנשי השטח` ואת מעצבי החינוך לחשיבה ולפעולה חדשה.
פרסומת
לקט ספרים מאת מרדכי ניסן
לצפיה ברשימה המלאה, עבור לדף הסופר של מרדכי ניסן
©2006-2023 לה"ו בחזקת חברת סימניה - המלצות ספרים אישיות בע"מ
צור קשר |
חנויות ספרים |
ספרים משומשים |
מחפש בנרות |
ספרים שכתבתי |
תנאי שימוש |
פרסם בסימניה |
מפת האתר |
מדף גדול מדף קטן |
חיפוש ספרים