ללא דירוג ללא דירוג
0 בנים   0 בנות
223 התעניינו בספר

תקציר הספר
ספר זה מקבץ את התוצאות של מחקרים חדשים ופורצי דרך ויוצר תוכנית דיאטה שמשתלבת בחיי היומיום העמוסים שלכם וכוללת:

_ 40 ארוחות בנות 500 ו־600 קלוריות, מהירות וקלות הכנה.

_ 8 עמודי תמונות המדגימות איך נראות "ארוחות צום" טיפוסיות.

_ את המדע החדשני ביותר שמאחורי התוכנית.

_ טבלאות קלוריות שמקלות את ביצוע הדיאטה.

דיאטת הצום הקל היא הרבה יותר מדיאטה אופנתית. היא דרך מחשבה חדשנית על אוכל, בחירה בדרך חיים שעשויה לשנות את הבריאות שלכם. הספר הוא המדריך החיוני שלכם לירידה פשוטה ואפקטיבית במשקל, בלי טרחה ובלי חסכים אינסופיים.



האם אפשר לאכול כרגיל,

חמישה ימים בשבוע, ובכל זאת

לרזות מכך ולהיות בריאים יותר?



התשובה פשוטה: כן. הגבילו את צריכת הקלוריות ביומיים לא עוקבים בשבוע – 500 קלוריות לנשים ו־600 לגברים. עם דיאטת הצום הקל תרדו במשקל מהר וללא מאמץ.

ניסויים מדעיים בצמים במקוטע הראו שהשיטה לא רק גורמת לקילוגרמים לנשור, אלא גם מקטינה את הסיכון לחלות בשורה של מחלות -

מסוכרת ומחלות לב עד סרטן. "יש ראיות מדעיות חותכות לכך שצום מקוטע עשוי לשפר את הבריאות," אומר ד"ר מרק מטסון, מנהל המעבדה למדעי המוח במכון הלאומי להזדקנות ופרופסור למדעי המוח באוניברסיטת ג'ונס הופקינס.



ד"ר מייקל מוסלי למד רפואה ברויאל פרי הוספיטל בלונדון לפני שהצטרף לבי.בי.סי כעיתונאי מדעי, מפיק ודמות טלוויזיונית. תוכנית הורייזן שלו, לאכול, לצום ולחיות יותר, זכתה להצלחה יוצאת דופן מסביב לעולם כששודרה בבי.בי.סי באוגוסט 2012.



מימי ספנסר היא עיתונאית וסופרת. היא כותבת מאמרים וטורים בעיתונים ובמגזינים, וחיברה את הספר 101 דברים לעשות לפני דיאטה.










©2006-2015 לה"ו בחזקת חברת סימניה - המלצות ספרים אישיות בע"מ