חרא של פרסום / דוד פוגל

חרא של פרסום

דוד פוגל

יצא לאור ע"י הוצאת פוגל, בשנת 2006, מכיל 237 עמודים, עסקים וכלכלה » שיווק ופרסום







ספר בסדר דירוג של שלושה כוכבים
3
100% בנים
1 בנים   0 בנות
גיל ממוצע:28
1103 התעניינו בספר

תקציר הספר
בספר זה, שב וחוזר דוד פוגל, אל נבכי נשמתו שלו, נשמתו הבוערת של אדם ופרסומאי המשקיף על עולם הפרסום ועל החברה הישראלית מעמדת התצפית הקרובה ביותר. בשפתו המרתקת ושובת הלב, הוא חושף את עולמו הפנימי, המופלא והאכזרי של עולם הפרסום, את הדרמות המתנהלות מאחורי הקלעים, את מערכת היחסים הסבוכה בין המפרסם והפרסומאי ואת הקשר בין הפרסום לפוליטיקה. וכהרגלו של אדם שפיו ולבו שווים, הוא אינו מהסס להרוג פרות קדושות, אינו חס על אף אחד ואינו חוסך בביקורת, לא מאחרים, בעיקר לא מעצמו.


הקורא עיר הקורא מתי
זבובה ט. לפני 6 שנים ו-11 חודשים מענה



דוד פוגל (סופר על המוקד)
דוד פוגל (1891־1944) David Vogel דוד פוגל נולד בסטנוב שבפודוליה בז' באייר תרנ"א, 15 במאי 1891. משנת 1912 עד 1925 ישב ישיבת-קבע בווינה ולאחר מכן עבר לפריז. משנת 1917 התחיל לפרסם בעיתונות העברית שירים ליריים קטנים, רובם חרוזים לבנים, שעוררו תמיד תשומת-לב. ב-1923 יצא לאור ספרו "לפני השער האפל", קובץ ... המשך לקרוא






©2006-2015 לה"ו בחזקת חברת סימניה - המלצות ספרים אישיות בע"מ