שיווק אינטימי - רומן מעשי למנהלים - כיצד לטפח יחסים ארוכי טווח עם לקוחותיך  / גיל פרץ

שיווק אינטימי - רומן מעשי למנהלים

כיצד לטפח יחסים ארוכי טווח עם לקוחותיך

גיל פרץ








ספר מעולה דירוג של חמישה כוכבים
5
100% בנות
0 בנים   1 בנות
גיל ממוצע:56
3565 התעניינו בספר


תקציר הספר
מה הם 7 המרכיבים של שיווק אינטימי? מה הם 7 כללי "תורת המגעים" בשיווק? איך לחזר אחרי לקוחות? איך למנוע בגידות? איך לשמור על לקוחות? כמה אינטימי מותר להיות? לראשונה, ספר ניהול מקצועי השוזר את "תורת השיווק האינטימי" אל תוך עלילת רומן. "ספר יייוצא דופן בנוף ספרי השיווק, ונקרא בנשימה אחת" "ספר השיווק המעשי ביותר שקראתי" "ספר מיוחד ומתוחכם, שעושה "שידרוג" לתורת ה"שיווק 1:1 של דון פפרס" "ספר שמדבר אל הלב, זכיר, תמציתי ולעניין" "מזמן לא נהנתי כל - כך בקריאת ספרות בתחום המקצועי" "הוכחה מעשית וקולחת לחיבור שנחשב בלתי - אפשרי - רומן חם ושיווק קר"


הקורא עיר הקורא מתי
דלאל כאוכב אבו אלהיג'א לפני 4 שנים ו-11 חודשים מענה
יורם בית לחם הגלילית לפני שנתיים ו-1 חודשים מענה


פרסומת




©2006-2023 לה"ו בחזקת חברת סימניה - המלצות ספרים אישיות בע"מ