![]() |
|
|
תקציר הספר
מה הם 7 המרכיבים של שיווק אינטימי? מה הם 7 כללי "תורת המגעים" בשיווק? איך לחזר אחרי לקוחות? איך למנוע בגידות? איך לשמור על לקוחות? כמה אינטימי מותר להיות? לראשונה, ספר ניהול מקצועי השוזר את "תורת השיווק האינטימי" אל תוך עלילת רומן. "ספר יייוצא דופן בנוף ספרי השיווק, ונקרא בנשימה אחת" "ספר השיווק המעשי ביותר שקראתי" "ספר מיוחד ומתוחכם, שעושה "שידרוג" לתורת ה"שיווק 1:1 של דון פפרס" "ספר שמדבר אל הלב, זכיר, תמציתי ולעניין" "מזמן לא נהנתי כל - כך בקריאת ספרות בתחום המקצועי" "הוכחה מעשית וקולחת לחיבור שנחשב בלתי - אפשרי - רומן חם ושיווק קר"
פרסומת
לקט ספרים מאת גיל פרץ
שם הספר |
---|
פרץ של יצירתיות |
מכירות זה לא דבר מצחיק!!! |
פרץ של יצירתיות : ציטוטי השראה לילדים בני גיל 10-100 |
לצפיה ברשימה המלאה, עבור לדף הסופר של גיל פרץ
©2006-2023 לה"ו בחזקת חברת סימניה - המלצות ספרים אישיות בע"מ
צור קשר |
חנויות ספרים |
ספרים משומשים |
מחפש בנרות |
ספרים שכתבתי |
תנאי שימוש |
פרסם בסימניה |
מפת האתר |
מדף גדול מדף קטן |
חיפוש ספרים