איך מבטיחים שהלקוח ישמור לך אמונים? / דון פפרס, ד"ר מרתה רוג'רס

איך מבטיחים שהלקוח ישמור לך אמונים?

דון פפרס, ד"ר מרתה רוג'רס

יצא לאור ע"י הוצאת הספריה הבינלאומית, מכיל 214 עמודים,







ספר מעולה דירוג של חמישה כוכבים
5
100% בנים
1 בנים   0 בנות
גיל ממוצע:78
1422 התעניינו בספר

תקציר הספר
"כל המוצרים שלנו הם בני חלוף. רק הלקוחות שלנו הם לתמיד!" נכון אבל... איך מבטיחים שהלקוח אכן ישמור לך, ורק לך, אמונים? איך מוודאים שיחזור אליך, שוב ושוב? בשאלות אלה ואחרות עוסק ספר זה, רב מכר בינלאומי נוסף מבית מדרשם של דון פפרס וד"ר מרתה רוג'רס. בעידן האינטרנט והתקשורת האינטראקטיבית, חשוב שתדע כיצד לנהל נכון מועדוני לקוחות וקשרי לקוחות מודרניים. לכן, נבחר ספר זה ע"י רשות הדואר לשמש כמדריך למנהלים הבכירים בישראל, השואפים להצטרף למהפכת השיווק הישיר ולהגדיל משמעותית את רווחיהם. עולם העסקים הבינלאומי עובר לניהול נאמנות לקוחות. ספר זה הינו כרטיס הכניסה שלך לתחום מרתק זה.



פרסומת







©2006-2023 לה"ו בחזקת חברת סימניה - המלצות ספרים אישיות בע"מ