![]() |
קדימה תקליקלנצח בקרב על מוחו של הצרכן המודרניערן ארדן
יצא לאור ע"י הוצאת משכל (חמד+ידיעות אחרונות), מכיל 205 עמודים,
|
|
תקציר הספר
הצרכן של היום שונה מהצרכן שהכרנו לפני עשור. גם התקשורת שונה: האינטרנט יצר עולם אינטראקטיבי, שבו התקשורת מתנהלת בצורה דו-סטרית.
פרסומת
©2006-2023 לה"ו בחזקת חברת סימניה - המלצות ספרים אישיות בע"מ
צור קשר |
חנויות ספרים |
ספרים משומשים |
מחפש בנרות |
ספרים שכתבתי |
תנאי שימוש |
פרסם בסימניה |
מפת האתר |
מדף גדול מדף קטן |
חיפוש ספרים