אקסטרמדיום - עקרונות השיווק באינטרנט - הספריה #

אלון מוליאן

אקסטרמדיום

עקרונות השיווק באינטרנט

אלון מוליאן

הספריה
יצא לאור ע"י הוצאת גלובס, בשנת 2006, מכיל 212 עמודים,







ללא דירוג ללא דירוג
0 בנים   0 בנות
476 התעניינו בספר

תקציר הספר
כשמתייחסים להיקף מהפכת השיווק באינטרנט צריך להבין, שרשת האינטרנט אינה רק מדיום נוסף לפרסום. היא אקסטרמדיום- תשתית לכל אמצעי השיווק המוכרים מהעבר, לאמצעי שיווק מסורתיים שהשתנו כדי להתאים לסביבה המקוונת החדשה, ולאמצעי שיווק חדשים בתכלית שנולדו עימה. אקסטרמדיום הוא ספר חובה לכל מי שעוסק בשיווק מותגים.




לקט ספרים מאת אלון מוליאן
לצפיה ברשימה המלאה, עבור לדף הסופר של אלון מוליאן






©2006-2015 לה"ו בחזקת חברת סימניה - המלצות ספרים אישיות בע"מ