אקסטרמדיום - עקרונות השיווק באינטרנט - הספריה # אלון מוליאן |
אקסטרמדיוםעקרונות השיווק באינטרנטאלון מוליאןהספריה
יצא לאור ע"י הוצאת גלובס, בשנת 2006, מכיל 212 עמודים,
|
|
תקציר הספר
כשמתייחסים להיקף מהפכת השיווק באינטרנט צריך להבין, שרשת האינטרנט אינה רק מדיום נוסף לפרסום. היא אקסטרמדיום- תשתית לכל אמצעי השיווק המוכרים מהעבר, לאמצעי שיווק מסורתיים שהשתנו כדי להתאים לסביבה המקוונת החדשה, ולאמצעי שיווק חדשים בתכלית שנולדו עימה. אקסטרמדיום הוא ספר חובה לכל מי שעוסק בשיווק מותגים.
פרסומת
©2006-2023 לה"ו בחזקת חברת סימניה - המלצות ספרים אישיות בע"מ
צור קשר |
חנויות ספרים |
ספרים משומשים |
מחפש בנרות |
ספרים שכתבתי |
תנאי שימוש |
פרסם בסימניה |
מפת האתר |
מדף גדול מדף קטן |
חיפוש ספרים