שירות מנצח בשוק תחרותי / בנג'מין שניידר

שירות מנצח בשוק תחרותי

בנג'מין שניידר & דוד בואן

יצא לאור ע"י הוצאת מטר, בשנת 2003, מכיל 322 עמודים, תירגום: ברוך קורות.







ללא דירוג ללא דירוג
0 בנים   0 בנות
1784 התעניינו בספר


תקציר הספר
"כיום לשמחתי, בין השאר הודות לפעילות המרכז לאיכות ולמצוינות במשרד ראש - הממשלה, מבינים יותר ויותר ארגונים במדינה כי מתן שירות טוב ללקוח הינו תנאי קיומי להמשך פועלו של העסק, המפעל או הארגון, בשוק ההולך ומשתכלל, הולך ונעשה תחרותי - וטוב שכך. מוצרי תעשייה "כחול לבן" צריכים להיות מלווים בשירות אמין וזמין על מנת שיתחרו בשווקים בארץ ובחו"ל. שירות איכותי משפר את תחרותיות הכלכלה הישראלית ומשפר את איכות החיים של האזרחים במדינת ישראל". שמעון פרס "הספר מציג תפיסה כוללת להשגת מצוינות בשירות, שיושמה כבר בחברות רבות בארצות הברית. יש בכוחה של התפיסה המוצגת לסייע לעסקים בישראל להגדיל את רווחיהם וכן לסייע לגופים ציבוריים לשפר את האיכות ולצמצם את ההוצאות". בנג'מין שניידר "מנכ"לים של ארגוני המסחר הגדולים בישראל מעריכים כי ניתן להגדיל את רווחי ארגוניהם בממוצע ב - 15%, אם ישופר השירות הניתן ללקוחותיהם. ראשי רשויות מקומיות בישראל מעריכים כי ניתן להגדיל את היעילות ואת החיסכון ברשויות שלהם ב - 25 - 30%, על - ידי שיפור רמת השירות בין ספקים ללקוחות פנימיים ברשויות". מתוך ההקדמה: שיפור השירות בישראל - האתגר


הקורא עיר הקורא מתי
דייויד מודיעין לפני 12 שנים ו-7 חודשים מענה

רשימות קריאה בהן מופיע שירות מנצח בשוק תחרותי
הדרכה ועיון - למבוגרים | יחיאלה בת 73 ממושב מסלול בנגב רשימת הקריאה עודכנה לפני שנה ו-11 חודשים


פרסומת







©2006-2023 לה"ו בחזקת חברת סימניה - המלצות ספרים אישיות בע"מ