Benchmarketing - הדרך החדשה למצויינות / סרוברט קמפ

Benchmarketing

הדרך החדשה למצויינות

סרוברט קמפ

יצא לאור ע"י הוצאת מטר,


קנה משומש: ₪40.00
הוסף לסל





ללא דירוג ללא דירוג
0 בנים   0 בנות
429 התעניינו בספר

תקציר הספר
* BENCHMARKING. חיפוש אחר מיטב הפעילויות המוליך לביצועים מעולים יותר. מהו BENCHMARKING? כיצד אני עושה BENCHMARKING? מה תהיינה התוצאות של יישומו המוצלח? ספר ראשון בנושא זה בישראל, נועד לתת תשובות לשאלות אלו למנהלים בתעשייה (בשיווק, בייצור, המנהל ובשירות, בכספים ובמשאבי אנוש), בשירותים, במוסדות ללא כוונת רווח (מלכ"רים) ובמוסדות ממשלתיים, וכן בפרוייקטים לשיפור איכות. דוגמאות מפורטות בספר יסבירו לך כיצד להתאים את ה - BENCHMARKING לתנאים המיוחדים של העסק שלך. ההנחיות יסייעו לך להתחיל ותיאורי אירועים ישמשו לך דוגמאות לתהליכים אמיתיים של BENCHMARKING מראשית ועד אחרית. עצותיו האישיות של המחבר יאפשרו לך, במאמץ מזערי, לפתוח בחיפוש תכליתי משלך אחר הטוב ביותר. המחבר, רוברט ס' קאמפ הוא מהנדס. את תואר הדוקטור בלוגיסטיקה ובחקר ביצועים קיבל באוניברסיטת פנסילבניה. רוברט קאמפ עבד בחברות מוביל אויל ו די - פון, וב - 17 השנים האחרונות עבד בחטיבת הלוגיסטיקה של חברת זירוקס, שם ניהל את תכנית ה - BENCHMARKING של החברה. * בתרגם מילולי מדויק BENCHMARKING הוא "נקודת גובה" או "נקודת מוצא" או "נקודת התייחסות". BENCHMARKING הוא בעצם התייחסות לנקודת גובה. עד היום טרם נקבע מונח עברי קולע למונח האנגלי, גם לא על ידי האקדמיה ללשון עברית. העדפנו להשתמש בינתיים במונח הלועזי (המערכת).










©2006-2015 לה"ו בחזקת חברת סימניה - המלצות ספרים אישיות בע"מ