![]() |
|
|
תקציר הספר
שמואל ורשבסקי היה הישראלי הראשון שהפך שותף לעולמם הזוהר של פרסומאי ניו יורק בשנות ה- 70, שריתקו, שנים אחר כך , מיליוני צופים בסדרת הטלוויזיה עטורת הפרסים mad men. עכשיו הוא מתפנה לספר על הדרך שעשה מקולנוע אדיסון בירושלים לשדרות מדיסון במנהטן, מהסגר של גדרות התיל שכפו הבריטים בשנות ה-40 ועד לסגר של הקורונה שנכפה עלינו ב- 2020. לאחר שעשה עלייה ל"תפישת המותגים", ושם את ישראל על מפת הפרסום הבינלאומית, הבין כי העתיד טמון בשיווק ערכים, להם החברה הישראלית זקוקה יותר מתמיד
פרסומת
לקט ספרים מאת שמואל ורשבסקי
שם הספר |
---|
חופש הפיתוי |
ללכת עם לוגו |
האלים החדשים המיתולוגיה של המותגים |
אורז החלומות - מסע אישי של פרסומאי |
לצפיה ברשימה המלאה, עבור לדף הסופר של שמואל ורשבסקי
©2006-2023 לה"ו בחזקת חברת סימניה - המלצות ספרים אישיות בע"מ
צור קשר |
חנויות ספרים |
ספרים משומשים |
מחפש בנרות |
ספרים שכתבתי |
תנאי שימוש |
פרסם בסימניה |
מפת האתר |
מדף גדול מדף קטן |
חיפוש ספרים