» רשימות קריאה בהם מופיעים ספריו (23):
התפתחות אישית | רוח ונפש | מודעות ואיזוטריה ,
ספרי עיון,
ספרים ב20 ש''ח,
עסקים, כלכלה, ניהול, שיווק, יזמות, מנהיגות ומחשבים למכירה,
ייעוץ ארגוני,
ספרים שקראנו (או לפחות ניסינו),
עסקים,
עסקים וכלכלה, ניהול ושיווק, ועזרה עצמית למכירה,
ספרים שמכרתי,
עסקים | כלכלה | קריירה | יזמות | ניהול ושיווק,
ה.ס. 2425 2210- 5697,
להשיג,
תומחר ,
D12,
ספרי עיון ,
ספרי עיון בנושא עסקים וכלכלה ,
B22,
ספרים שקראתי,
ספרים שעדיין לא קראתי,
עסקים וכלכלה,
A18,
לקנות,
ישלי,
עוד ...
|
1.
|
|
תכנית פעולה מהמומחה המוביל בעולם בתחום המנהיגות.
"קצב השינויים לא יואט בעתיד הנראה לעין. אדרבה, יש להניח שהתחרות ברוב הענפים תצבור תאוצה מוגברת בעשרות השנים הקרובות" מתוך "להוביל לשינוי".
מה צריך לעשות כדי להצעיד ארגונים בהצלחה אל המאה העשרים-ואחת? ג'ון קוטר, המומחה המוערך בעולם בתחום המנהיגות בעסקים, כתב ספר גדוש מידע רב-חשיבות, כשהוא מסתמך על עשרים-וחמש שנות ניסיון ועל לקחים שהפיק מניתוח הישגיהם של עשרות ארגונים ועסקים.
קוטר טוען בספרו כי בשנים הקרובות תלך ותגבר הדרישה מארגונים וחברות להשתנות, ואולם מסתבר שהשיטות שמנהלים השתמשו בהן בעבר כדי להפוך את החברות שלהם למתחרות חזקות יותר - ניהול איכות כוללת, עיצוב מחדש, צמצומים, ארגון מחדש, שינוי תרבות ומהפכים - לא הניבו בדרך-כלל פירות, מפני שאין ביכולתן לשנות התנהגות.
הספר "להוביל לשינוי" חוזר ומדגיש פעם אחר פעם את הצורך החיוני במנהיגות כדי לחולל שינוי, ומציג את המודלים שעל מנהיגי השינוי לפעול על פיהם ואת התהליך בן שמונת השלבים שכל ארגון חייב לעבור על מנת להשיג את מטרותיו. הספר הוא נכס רב-חשיבות שניתן ליישם את לקחיו הלכה למעשה, לכל מי שמעוניין לחולל שינויים בארגונו, והוא מעניק לקוראים הזדמנות פז לפגוש רב-אמן בתחום המנהיגות בדורנו....
|
3.
|
|
אתם יודעים שהארגון שלכם צריך להשתנות. ייתכן שאתם אפילו יודעים מהו השינוי הדרוש: אסטרטגיה חדשה, מערכת מחשוב חדשה, רכישת חברה או ארגון מחדש. אך איכשהו השינוי מגיע לאט מדי, או שאתם משקיעים מאמץ סיזיפי בדחיפת סלע במעלה הר, או שיישום הרעיון החדש והמבריק נדחה שוב...
אז מה חסר? בספר מאיר עיניים זה, השופע סיפורים מרתקים, מראה המומחה העולמי להובלת שינויים, ג'ון קוטר, שמה שבאמת חסר - ומה שכל ארגון זקוק לו כיום - הוא תחושת דחיפות אמיתית: גישה ברורה וחד-משמעית הנובעת מתחושת בטן, שתגרום לעובדים לעוט על הזדמנויות ולהימנע מסיכונים כך שמשהו חשוב יקרה עוד היום!
הגדלת הדחיפות היא השלב הראשון בתהליך בן שמונת השלבים שניסח קוטר ברב-המכר להוביל לשינוי - שלב שבלעדיו גם היוזמות המבריקות ביותר יגוועו. אך הגדלת הדחיפות היא גם השלב הקשה ביותר, לדבריו, ובספר זה הוא חושף את נקודת המבט הייחודית שלו על סוג הדחיפות הדרוש בכל ארגון וארגון, מצביע על טבעה הערמומי של אויבתה הנצחית - השאננות - מסביר את ההבדל הקריטי בין דחיפות אמיתית ומועילה לבין שאננות ומספק טקטיקות יעילות להגדלת הדחיפות, לחשיפת השאננות ולהרחקתה מהארגון.
ככל שהשינויים בעולם הופכים לשינויים מתמשכים ולא רק אקראיים, חשוב להפוך את הדחיפות ליכולת בסיסית שניתן לקיים לאורך זמן. שינוי כאן ועכשיו הוא כלי רב-עוצמה עבור כל מי שמעוניין לנצח בעולם תוסס ורוגש שרק ימשיך לנוע מהר יותר ויותר. ...
|
|