|
1.
|
|
מתוך אנרגיות גבוהות של תודעת השרפים התקבל מדריך מעשי להארה. הספר הוא צופן הפעלה. דרכו נשלחים התדרים. הם פותחים את הניצוץ האלוהי ומגבירים את המדועות.
לראשונה, מובאת תורת התדרים שמסבירה את השימוש בהם; מובאת "שפת הנפש" ודרך התיקון שלה; מוסבר החיבור וההשפעה של האינטליגנציות התבוניות; פיתוח אינטליגנציה רוחנית ויצירתית; מסלול הארה.
בתקופה זו נחשפות לראשונה אנרגיות ריפוי תבוניות הקשורות לתודעת שרפים. מטרתן להיטמע בדנ"א ולהנחות את התודעה מבפנים עד לגמר תיקון.
בני האדם, מחפשים את נקודת החיבור אל מהותם הטבעית. חיבור זה מספק באופן טבעי אושר בלתי מותנה. זוהי תודעת גן-עדןשל התדרים הגבוהים זהו מצב של הארה. כלים מעשיים-אנרגטיים מסייעים ליישם את הידע בחיי היומיום.
זהו זמן של התפתחות רוחנית גדולה לכל אדם ולמין האנושי בכלל. מובאים כאן חידושים שונים, שיטות ריפוי, תדרים של אור. הרעיונות מנחים ליצירת חזון השלום העולמי.
אילנה בהט - מורה רוחנית לעיצוב תודעת האחד, מתקשרת, רייקי מאסטר, מטפלת אנרגטית-קארמתית ומפתחת שיטת "הילינג אור הנשמה"....
|
3.
|
|
היה יום אביב, יום יפה ונעים כשהציעה תרנגולת לשחק מחבואים. היען התחבא כל - כך טוב... אך הבה לא נגלה את הסוף!...
|
4.
|
|
"בני אדם יקרים! ברוכים הבאים לתוכנת "ארץ", בפעם הזו, שנדמית לכם הפעם הראשונה. אנו מקבלים אתכם במחיאות כפיים סוערות ומתפעלים ממגוון התלבושות והתפקידים, שלבשתם במהלך ההיסטוריה האנושית המשוכתבת. במודע אתם בוחרים להכנס להרפתקה תלת מימדית, המשלבת משחקי יצירה, אתגר וחשיבה. כשאתם בתוך ה"וירטואל ריאליטי" אינכם רואים את כל התמונה בכללותה. יש לציין, כי אתם ממלאים את תפקידכם היטב..." מדריכי האור הינם ישויות שלא בגוף, שמגדירים את תפקידם כהדרכה וסיוע למין האנושי להתפתח במעלה האבולוציה של האור. הם משדרים בתדר של אהבה, אמת וכבוד לכל הוויה, באשר היא. הם המפיקים והתסריטאים של תמונת "המציאות האשלייתית" שיוצר המין האנושי, ביחד עם "האני האלוהי" המשותף של בני האדם. הם מגדירים את מטרתם: "אנו נושאי לפידי אש, שמאירים לכם את הדרך מחשכת המערה החוצה, אל האור הגדול ואל האפשרויות הבלתי מוגבלות: אל מסעות בזמן, מסעות בינות הכוכבים, בריאה וריפוי כלל האנושות". באמצעות הענקת ידע, כיצד אנו יוצרים את המציאות שלנו, כיצד לשנות תבניות חשיבה ולחיות מתוך יצירה מודעת - בכוונתם לסייע למין האנושי להתבגר, לקחת אחריות על חייו ועל ריפוי הפלנטה עד להגעה לאוטופיה. הם מדגישים את חשיבותם של מתת הדמיון, סגולת ההומור, פתיחת מרכז הלב והרגש - לאנרגית אהבה, חשיבותו של החינוך כחניכה לכלל המין האנושי, טכניקות לריפוי עצמי, להבנת מהות החיים, חשיבות האמת ככלי לזיהוי תבניות חשיבה, "שפג תוקפן" והדרכים לנפצן. דגש מושם על בדיקת מערכות יחסים כדרך לחוות שעורים של אהבה ללא תנאי, לימוד אי - שיפוטיות, חמלה וניטראליות. מוענקים מפתחות ליצירת המציאות הרצויה של הפרט והכלל. כמו כן, מובאות כאן "עשרת הדברות" של עידן המודעות....
|
9.
|
|
אנחנו יוצרים את המציאות, בין במודע ובין שלא במודע.
על מנת ליצור במדויק ובמודעות את הרצוי לנו, לעבור למציאות אידיאלית, עלינו ללמוד את חוקי יצירת המציאות.
ספר אור זה שנכתב בתקשור עם מדריכי האור פותח שער אל נתיבה ההתקדשות וההתמרה האישית והפלנטרית של המין האנושי.
"מדריכי האור", ישויות מדריכות שלא בגוף שמטרתן עזרה למין האנושי להתפתח בסולם האבולוציוני של האור והאהבה:
"בני אדם יקרים, יוצרים נעלים! אנו עוסקים בחיבורנו ביצירה מודעת של המציאות. אתם קוראים "מציאות" למה שאתם ממציאים כתוצאה מאמונות קולקטיביות ומוסכמות חברתיות שקורמות עור וגידים, בנינים וחוקים בעולמכם.
כל אחד מכם אחראי על הבריאה של עצמו… ביכולתכם לשנות את המציאות שלכם ושל החברה שבה אתם חיים… יצירה מודעת צריכה להיעשות ממקום צלול כקריסטל…"
"האנרגיה זמינה לשינו ולמהפך, להתמרה כוללת של הפרט ושל הכלל.
המין האנושי עומד לעלות למימד החמישי שם המחשבות נוצרות כהרף עין ויוצרות מציאות.
לפיכך יש לקחת אחריות אישית, להעלות את התדרים וליצור מתוך מודעות מלאה.
לשם כך מוענקים כלים שקשורים לפתיחת חסימות, לשינוי אמונות, להיטהרות, לעליית תדרים. זוהי העת לשחרר הרמה הכולל כדי להגיע למעמד ההתעלות…"...
|
13.
|
|
בצורה הומוריסטית, תחת כסות של סיפור ילדים ופנטזיה, מובאת אלגוריה וסאטירה חברתית. מטרת המסר לשחרר את ההגיון המוגבל מכבליו, להצית את הדמיון ולעורר השראה לשינוי החשיבה....
|
|