מאיר לירז

מאיר לירז

סופר


» רשימות קריאה בהם מופיעים ספריו (27):
עזרה עצמית ומודעות - לרכישה, בודהיזם, רן רן, רשימת קניות, עסקים, כלכלה, ניהול, שיווק, יזמות, מנהיגות ומחשבים למכירה, סדר על המדף: עיון, הספרייה העברית בברלין, עיון ומדריכים לקריאה, כלכלה ועסקים, ספרי עיון למכירה, עסקים וכלכלה, כלכלה - שיווק ומכירות, כלכלה - כספים והשקעות, ספרים למכירה / החלפה, מתכוון לקרוא, ספרים לקרוא בעתיד . , מעניין, רוצה לקרא - עיון, לקניה עכשווית, עוד ...
» ספרים של מאיר לירז שנקראים עכשיו:

איך להצליח בארה"ב
מאיר לירז

שיווק ופרסום בעסק קטן
מאיר לירז

איך לנהל ביעילות משימות ואנשים
מאיר לירז

כוחה של חשיבה חיובית - איך לשפר את איכות החיים ... באמצעות חשיבה חיובית
מאיר לירז

אומנות המכירה והשכנוע : מדריך מעשי לשיפור כישורי המכירה לאיש המכירות, למנהל ולאיש העסקים
מאיר לירז

סודות הבריאות בגיל הזהב - מדריך מעשי לשיפור איכות
מאיר לירז
1.
האם ניתן להרויח כסף בקזינו? האם אפשר להתגבר על היתרון של הקזינו ולנצח בהימורים? כל משחקי ההימורים בנויים כך שהם נותנים יתרון סטטיסטי לקזינו, זו הסיבה שמרבית המהמרים מפסידים כסף בקזינו. ואולם, קבוצה מתוחכמת של מתמטיקאים ומומחי מחשב בארה"ב מצאו דרך להכות את הקזינו ולהרויח כסף בהימורים, שיטה זו אומצה על ידי המהמרים המקצועיים. מדריך זה חושף לראשונה בעברית את שיטות הפעולה של המהמרים המקצועיים בקזינו. השיטות והרעיונות המפורטים במדריך זה יעזרו לך לצמצם במידה משמעותית את היתרון של הקזינו ואף להגיע ליתרון על הקזינו. במדריך זה תמצא, בין היתר: *איך להכות את הקזינו ולהרויח כסף בהימורים. *שגיאות נפוצות הגורמות למהמרים רבים להפסיד כסף בקזינו וכיצד להימנע מהן. *איזה משחקי הימורים מאפשרים לך להשיג יתרון על פני הקזינו ומאיזה משחקים כדאי לך להימנע. *מהן שיטות הימור ברולטה ומדוע הן אינן עובדות. *שיטות ההצלחה של המהמרים המקצועיים וכיצד הם עושים כסף בקזינו. *עצות ורעיונות לניהול כספי נכון בהימורים. *שיטות הפעולה של רמאי הקלפים וכיצד ניתן לגלות אותם ולהתגונן מפניהם. *כל זה ועוד הרבה הרבה יותר....

2.
עכשיו יחשפו בפניך כמה מן הסודות השמורים ביותר בקרב המשקיעים המתוחכמים: השיטות, הטכניקות וה"טריקים" שמסייעים למשקיעים מתוחכמים לבנות תיק השקעות אופטימאלי תוך השגת מקסימום תשואה במינימום סיכון...

3.
אם אתה שואף להשפיע על אנשים, אם אתה שואף להנהיג אנשים, אתה חייב לדעת כיצד לדבר בפני קהל. יש לך פחד קהל? כושר הביטוי שלך אינו טוב? דברים אלה אינם צריכים להפריע לך להפוך לנואם טוב. מדועו מפני שהכושר לדבר בפני קהל הינו כושר הניתן ללמידה. למעשה כמה מן הנואמים הגדולים בהיסטוריה התחילו מנתוני פתיחה גרועים ותוך לימוד עצמי ופיתוח עצמי הפכו למנהיגים גדולים לא מעט בעזרת כושר הנאום שסיגלו לעצמם. בין אם אתה צריך לנאום בפני קהל של 500 איש בועידה חשובה או בפני קבוצה של 20 איש במסגרת ישיבת צוות פנימית בארגונך, מדריך זה יפרט בפניך את כל מה שאתה צריך לדעת כדי להעביר את המסר שלך ביעילות ובצורה מרשימה. בספר זה תמצא, בין היתר : איך להתגבר על פחד מפני דיבור בפני קהל איך להתכונן לקראת נשיאת נאום או הרצאה * איך לנתח את מאפייני הקהל שלך איך לארגן את תוכן הרצאת הדברים שלך איך להעלות את דבריך על הנייר איך לזהות ולנצל את יתרונות הדיבור שלך * איך להדגיש ולחזק את המסר שלך איך להתמודד עם סוגים שונים של נשיאת דברים בפני קהל * איך ליצור אווירה שתחוק את העניין והקליטה של דבריך איך לעשות שימוש יעיל בקולך איך לעשות שימוש בשאלות להעברת המסר שלך איך להתמודד בהצלחה במצבי עימות עוינים איך לעשות שימוש יעיל בעזרי המחשה חזותיים * ועוד ועוד....

4.
5.
מדריך זה נועד לעזור לך להקים ולנהל בהצלחה עסק עצמאי. בין אם אתה בעל עסק מנוסה או עומד בפני הקמת עסק חדש, המדריך יתברר כאחד ההשקעות המשתלמות ביותר שלך. תמצא בו מגוון טכניקות ורעיונות חדשניים אשר ידריכו ילוו אותך בכל צעד ובכל תחום של ניהול עסק עצמאי. המדריך כולל מידע מעשי וכתוב בשפה פשוטה ובהירה. תמצא בו עצות ופתרונות לכל בעיה כמעט בה תתקל בעת הקמה וניהול של עסק, זה כמו שיש לך יועץ עסקי צמוד 24 שעות ביממה. הספר ישלם את עצמו כבר בפעם הראשונה שתשתמש בו, והוא יחסוך לך הרבה מאוד שגיאות יקרות לכל אורך הדר. חלק קטן מן הנושאים הכלולים בספר : - איך לתכנן ולהקים עסק חדש. תקבל הדרכת צעד אחר צעד לגבי כל סוג העסקים. - איך להשיג מימון לעסק. תגלה שתי שיטות יעילות להשגת מימון וכלים להחליט איזה מהן מתאימה לך. - האם אתה זקוק ללקוחות חדשים? תגלה טכניקה חדשנית בת שישה שלבים לגיוס לקוחות חדשים. - מדריך מפורט אשר יוביל אותך צעד אחר צעד בדרך לבניית תוכנית שיווק אשר תעזור לך להגדיל את מכירותיך. - מצב המזומנים שלך הוא אחד הגורמים שיקבע את ההצלחה או הכישלון שלך בעסק. תלמד מה בדיוק עליך לעשות כדי למנוע מצב של "משבר מזומנים" העלול לסכן את קיומו של העסק. - תמצא במדריך טכניקת מכירה מדהימה בת שמונה שלבים שתעזור לך למכור אפילו קרח לאסקימוסים. - שיטה פשוטה ויעילה הידועה למעטים להגדלת הרווחיות בעסק באמצעות קיצוץ עלויות....

6.
104 סיפורי זן תורת הזן - בודהיזם צמחה במזרח, בעיקר בסין וביפן ושימשה מקור והשראה לרבות מאסכולות הצמיחה האישית ו"העידן החדש" שזוכות לאוהדים רבים אצלנו במערב. לאורך ההיסטוריה של הזן שימשו סיפורים ואנקדוטות אודות חכמי זן ותלמידיהם כמכשיר לימודי שמטרתו לפשט ולהאיר. בספר זה כלולים 104 סיפורי זן המספרים את סיפוריהם של כמה מחכמי הזן הידועים ביותר, ביניהם הקואין, באנקיי ודייטו. בקוראנו את הספר הזה הבה ניזכור כי הוא משקף תרבות שונה ותקופה אחרת ועם זאת נוכל ללמוד ממנו כמה דברים אותם נוכל לאמץ אל חיינו שלנו במקום הזה ובזמן הזה....

7.
8.
כדי להצליח בניהול לא די בידיעת הצד המקצועי של התפקיד שלך, לא די להיות בקיא בתחומים כמו ניהול כספים, שיווק, מכירות וכו'. מנהל צריך לדעת להתמודד עם מיגוון רב של משימות ומטלות הניצבות בפניו במהלך הניהול השוטף. הוא צריך לדעת כיצד לתכנן ולהתכונן לבאות. המנהל צריך לדעת לקבל החלטות, לפעמים בתנאי לחץ ומבלי שמונחות בפניו כל העובדות הדרושות לקבלת החלטה. מנהל חייב לטפל בו זמנית במיגוון עצום של מטלות כאשר בפניו רק 24 שעות ביממה ורק שבעה ימים בשבוע, הוא חייב לדעת כיצד לנהל את זמנו ביעילות ולקבוע סדרי עדיפויות. מנהל אינו יכול לעשות הכול בעצמו, הוא חייב להפעיל אנשים אחרים. הצלחתו של המנהל תלויה לעיתים קרובות ביכולתו לבנות צוות יעיל, ליצור אווירה של יצירתיות ולטעת בעובדיו מוטיבציה ושאיפה לתרום ולקדם את יעדי הארגון. ההתמודדות עם מיגוון המשימות העומדות בפניו מחייבת את המנהל לפתח טכניקות ושיטות להגברת יעילותו האישית. במהלך הפעילות המורכבת של עסק מתעוררות גם בעיות. בעיות בין אנשים ובעיות הכרוכות בביצוע משימות. המנהל צריך לדעת כיצד להתמודד עם בעיות בעסק וכיצד לפתור אותן בצורה היעילה ביותר. מדריך זה בא לעזור לך להתמודד עם הנושאים שהועלו לעיל, הוא כולל שיטות וטכניקות ניהול בתחומים כמו: ניהול זמן, קבלת החלטות, מנהיגות ומוטיבציה, יעילות אישית, בניית צוות ונושאים דומים נוספים אשר יעזרו לך לנהל ביעילות משימות ואנשים. השיטות והטכניקות המפורטות במדריך זה פותחו על ידי מנהלים מצליחים ועל ידי מומחי ניהול והוכיחו את עצמם במבחן הניהול המעשי. חלק מן השיטות והכללים אשר הוכללו במדריך זה נועדו להפעלה מעשית בניהול היומיומי, חלקם האחר הינו בעל אופי תיאורטי יותר ונועדו להאיר את עיניך לצדדים ולתחומים שונים בניהול אליהם אולי לא היית ער. בכל אופן בטוחני שהחומר הכלול במדריך זה יעזור לך להיות מנהל יעיל יותר ויקרב אותך להשגת היעדים שהצבת לעצמך ולעסק שלך....

9.
עולם העסקים בארץ הולך ונעשה מורכב ותחרותי יותר מיום ליום. עסקים משגשגים חשים יותר ויותר מאוימים על ידי מתחרים חדשים. עסקים חדשים נכנסים לשוק תוך מטרה מוצהרת לנגוס בנתח השוק של עסקים ותיקים. כדי לשרוד ולשגשג בעולם העסקים של היום אתה חייב להיות עם יד על הדופק ולפעול באופן רצוף לשיפור כושר התחרות שלך. מדריך זה נועד לסייע לך בתחום זה. ספר זה ישרטט בפניך את הצעדים והפעולות אותם עליך לנקוט על מנת לשמור על מעמדך בשוק ואף לשפר אותו. תמצא במדריך תוכנית מפורטת אשר תוביל אותך צעד אחר צעד בדרך לשיפור כושר התחרות ולהתמודדות מוצלחת עם המתחרים. כאשר אנו מדברים על כושר תחרות משופר, אנו מתכוונים לשני מרכיבים: רצון להתחרות ויכולת להתחרות. הרצון להתחרות הוא גישה נפשית, שכל חברי הנהלת העסק צריכים להיות שותפים לה ולהעבירה לכל אדם בארגון. אם להנהלה הבכירה אין גישה כזו והיא שוקעת בשלוות נפש, עצלות או בורות, מעט מאוד יקרה. יכולת תחרות פירושה שהארגון פועל ביעילות ובאפקטיביות. ספר זה ילמד אותך הן כיצד לחתור להקניית מוטיבציה והנעה למנהלים ולעובדי העסק והן כיצד להפוך את העסק ליעיל ותחרותי יותר. בספר זה תמצא: · איך לקבוע יעדים לשיפור כושר התחרות · חלקו של צוות הניהול בקידום התוכנית לשיפור כושר התחרות · חשיבות האצלת סמכויות נכונה להשגת יתרון תחרותי · שיטות וטכניקות ניהול להשגת יתרון תחרותי · הנעה והנהגת העובדים כמרכיב בשיפור כושר התחרות · איסוף מידע עיסקי כמרכיב בתוכנית לשיפור כושר התחרות · זיהוי בעיות ומכשולים המונעים השגת יתרון תחרותי · איך לפתח הליך של זיהוי בעיות ומציאת פתרונות על המחבר מאיר לירז הינו בוגר הפקולטה למשפטים של האוניברסיטה העברית בירושלים, בוגר השתלמות במינהל עסקים ברמת תואר שני עם התמחות בשיווק ופרסום ואוניברסיטת ניו יורק אינסטיטיוט אוף טכנולוג`י), שימש ראש מדור חברות בת בחברת תדיראן, כיהן כמנכ``ל החברה הניו יורקית ``סאן גולד קורפ,``, לירז סיפק שירותי יעוץ לחברות מן הגדולות בארץ והינו המחבר של למעלה מעשרה ספרים בתחום הניהול והעסקים....

10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
מדריך זה יעזור לך לשפר את כישורי הניהול שלך, להצליח בניהול עסק ולהגדיל את רקווחיותו. תמצא במדריך מיכוון רעיונות, שיטות וכללים חדשניים לניהול רווחי של עסק. המדריך יוביל אותך צעד אחד צעד החל משלב הקמת עסק חדש, דרך תחומי הניהול השוטף: שיווק, פרסום וקידום מכירות, ניהול כח אדם, בקרת איכות, נהול הכספים, עריכת תקציב ותכנון עתיד העסק. מדריך זה מיועד למנהל הותיק והמנוסה כמו גם לבעל עסק מתחיל. המדריך תמצא בין היתר: שיטות ניהול הנהוגות על ידי מנהלים מתוחכמים - וידועות למעטים בלבד. איך לתכנן ולהקים עסק או פרוייקט חדש - הכנת "תכנית עסק" תעזור לך לחשוב ולתכנן מראש את כל ההיבטים של העסק החדש של מנת לודר הצלחה מלאה. איך לתכנן ולבצע תכנית שיווק אשר תבטיח שיווק יעיל של המוצרים או השרותים שלך ותביא היקף מכירות מכסימלי. איך לרכוש לקוחות חדשים לעסק שלך. איך תקבע את מחיר המוצרים או השרותים שלך באופן שהמחיר שתקבע יאפשר לך להיות תחרותי ובו בעת יבטיח לך רווח סביר. איך לתכנן ולנסח מסע פרסום וקידום מכירות יעיל אשר ימשוך לקוחות לעסק ויביא להגדלת היקף המכירות שלך. איך לגייס עובדים חדשים בשיטה אשר תבטיח לך בחירת האדם המתאים לתפקיד. איך לנהל את כח האדם תוך הגדלה משמעותית בתפוקה ובפריון של העובדים. איך לנהל את מערכת הכספים בדרך אשר תמנע את הסיכון של "קשיי נזילות". שיטה יעילה, הידועה למעטים בלבד, להקטנת העלויות בעסק בעזרת ניתוח פיננסי. שגיאות נפוצות בניהול, הנעשות על ידי כל בעל עסק כמעט - וכיצד להמנע מהן. איך תשפר את כישורי המכירה שלך כך שתוכל להשיג מכירות רבות יותר. איך להתמודד בהצלחה עם מתחריך. איך תבנה תקציב ותתכנן את מהלכי העסק לשנים הקרובות. שיטת ניהול מתקדמת אשר תלמד אותך כיצד להציב יעדים ריאליים לגידול העסק. כל אלה ועוד עשרות שיטות, כללים ודרכים לניהול יעיל של עסק....

18.
19.
20.
21.
22.
23.
מדריך זה נועד לעזור לך לשפר את כישורי המכירה והשכנוע שלך. בין אם אתה איש מכירות או מנהל, הוא יסייע לך לסגור יותר מכירות ויותר עסקאות. ייחודו של מדריך זה הינו בכך שהוא מחבר את כללי המשא ומתן עם כללי המכירה והשכנוע לכדי מערכת טכניקות ורעיונות אחת הנותנת בידך את הכלים להתמודד ולהצליח בכל מפגש של משא ומתן מכירתי....

24.
25.
רבים מבקשים להגיע להצלחה ולהגשמה עצמית, להיות מצליחן פירושו למצות את מלוא הפוטנציאל הטמון בך, להשיג את השאיפות שלך, ליהנות מן התחושה הנפלאה של ההצלחה. ספר זה נועד לעזור לך להשיג זאת. לעיתים קרובות מפריד רק הבדל דק בין המצליחנים, אלה המגיעים לצמרת בתחום עיסוקם לבין ``הבינוניים``. ספר זה יפרט בפניך 30 עקרונות ואיכויות המאפיינים את המצליחנים, עקרונות של מחשבה -והתנהגות בריאה אשר יתוו בפניך את הדרך להגשמת שאיפותיך ולמיצוי הפוטנציאל שלך. הרעיונות אותם תמצא בספר זה משלבים תיאוריה עם מעשה, הם נועדו להוות מכשיר מעשי אשר יתן בידך את הכלים לקדם את עצמך בכוחות עצמד. תמצא בספר את כל מה שאתה צריך לדעת כדי להגיע למצוינות אישית. העקרונות והאיכויות המפורטים בספר זה מבוססים על ניסיונם של המצליחנים הגדולים ומקבלים תימוכין ממימצאים ומחקרים בתחום ``הפסיכולוגיה של ההצלחה``, הם עזרו לאלפי אנשים להגיע למצוינות בכל תחום, והם יכולים להעניק גם לך את היתרון היחסי הדרוש לך על מנת להצליח ולשגשג. ספר זה נועד לעזור לך לעזור לעצמך, הפתרון שהוא מציע הינו בדרך של ``עשה זאת בעצמך``. בין אם אתה מנהל עסקים, מזכירה, מתכנת מחשבים, נציג מכירות, מהנדס, מנהל משרד, עובד מפעל, שחקן במה, ספורטאי, מורה או קבלן בניין, תמצא בכל דף מדפי הספר הסברים וגישות שיובילוך להגשמת מה שאתה שואף לו בחייך. שיטת העבודה בת שלושים הרעיונות והאיכויות תשחרר את הפוטנציאל שיאפשר לך לממש את רעיונותיך האישיים בדרך אל ההצלחה והאושר. על המחבר מאיר לירז הינו בוגר הפקולטה למשפטים של האוניברסיטה העברית בירושלים, בוגר השתלמות במינהל עסקים ברמת תואר שני עם התמחות בשיווק ופרסום (אוניברסיטת ניו יורק אינסטיטיוט אוף טכנולוג`י). שימש ראש מדור חברות בת בחברת תדיראן, כיהן כמנכ``ל החברה הניו יורקית ``סאן גולד קורפ.``, לירז סיפק שירותי ייעוץ לחברות מן הגדולות בארץ והינו המחבר של למעלה מעשרה ספרים בתחום הניהול והעסקים....

26.
הספר מיועד לכל מי ששואף להנהיג ולהשפיע בכל תחום: בעסקים, בניהול, בתחום הפוליטי, בצבא, בספורט או בתחום החברתי. הספר גדוש בכללים וברעיונות אשר יעזרו לך ללטש את כישוריך ולרכוש כישורים חדשים כך שתהיה מסוגל להבין, לחזות, ולכוון את התנהגותם של אנשים אחרים להשגת התוצאות אליהן אתה שואף....

27.
28.
29.
30.
31.
32.
מדריך זה ילמד אותך: איך לתכנן את זמניך, איך לשנות הרגלים רעים בנוגע לניהול זמן, איך להגדיר יעדים וקדימויות, איך לקבוע לוח זמנים לפעילויותיך, איך להתמודד עם גורמים מבזבזי זמן, איך לעבוד ביעילות עם אחרים, איך להתגבר על נטיה לדחות ולהשהות דברים, איך להתמודד עם מתח בעבודה, איך לארגן זמן לצרכיך הפרטיים, ועוד ועוד....

33.
סודות ההצלחה בניהול כל בעל תפקיד ניהולי, החל מן המנהל הזוטר וכלה במנכ"ל הארגון, צריך להתמודד יום יום עם מגוון רחב של משימות ומטלות. אם אתה שואף להצליח בתפקיד ניהולי אינך יכול להסתפק בכישורי הניהול הטבעיים שלך, אתה חייב לרכוש ידע אשר יעזור לך להתמודד עם המורכבות והגיוון של תפקידי המנהל. מדריך זה כולל שיטות ורעיונות אשר יעזרו לך לשפר את כישורי הניהול שלך ולהפיק יותר מעצמך ומאנשיך, זהו מכשיר חיוני לכל מי ששואף להתקדם ולהצליח בקריירה ניהולית. בספר זה תלמד, בין היתר: מה משפיע על בחירתו של אדם למשרה ניהולית. איך להתאקלם בתפקיד ניהולי חדש. איך לבנות בטחון ואמון בקרב הכפופים לך. איך לגבש מערכת יחסים פורייה עם הממונים עליך ועם הכפופים לך. איך לשפר את הפריון בקרב עובדיך. איך לגבש צוות עובדים יעיל. איך להתמודד עם בעיות משמעת. איך לבחור ולהדריך עובד חדש. איך להתמודד עם ההכרח לפטר עובד. איך לתקשר בכתב. איך להניע עובדים. איך להיות מאזין טוב יותר. איך לתכנן את הקריירה הניהולית שלך. איך לארגן את זמנך ואת משימותיך. איך לדבר בפני קבוצה. איך להצליח בקבלת החלטות. ועוד ועוד. על המחבר מאיר לירז בוגר הפקולטה למשפטים של האוניברסיטה העברית בירושלים, בוגר השתלמות במינהל עסקים ברמת תואר שני עם התמחות בשיווק ופרסום (אוניברסיטת ניו יורק אינסטיטיוט אוף טכנולוג'י). שימש ראש מדור חברות בת בחברת תדיראן, כיהן כמנכ"ל החברה היו יורקית "סאן גולד קורפ", לירז סיפק שירותי יעוץ לחברות מן הגדולות בארץ והינו המחבר של למעלה מעשרה ספרים בתחום הניהול והעסקים....

34.
סדרת מדריכי ניהול עסק מיועדת למנהלים ולבעלי עסק, היא נועדה לתת בידי מנהלי עסק את כל המידע הנחוץ כדי להקים ולנהל בהצלחה עסק עצמאי. כל אחד מספרי הסדרה כולל מגוון טכניקות ורעיונות שיובילו אותך צעד אחר צעד בכל אחד מהתחומים החיוניים להצלחה בניהול עסק. להלן הספרים הכלולים בסדרה : הקמת עסק, שיווק ופרסום, ניהול פיננסי, קניה ומכירה של עסק, הכנת תוכנית עסקית, מנהיגות וניהול אנשים, ניהול עסק משפחתי, הבראת עסק בקשיים, ניהול משא ומתן, אומנות המכירה, שירות ללקוח, צמיחה והרחבת העסק, קיצוץ עלויות, שיפור היעילות האישית, השגת יתרון תחרותי, תכנון ארוך טווח, קבלת החלטות, יחסי ציבור, פתרון בעיות ומשברים, כישורים אישיים בניהול. מאיר לירז, מחבר ספרי הסדרה, הינו בוגר הפקולטה למשפטים של האוניברסיטה העברית בירושלים, בוגר השתלמות במינהל עסקים ברמת תואר שני עם התמחות בשיווק ופרסום (אוניברסיטת ניו יורק אינסטיטיוט אוף טכנולוג'י). שימש ראש מדור חברות בת בחברת תדיראן, כיהן כמנכ"ל החברה הניו יורקית "סאן גולד קורפ.", לירז סיפק שירותי יעוץ לחברות מן הגדולות בארץ והינו המחבר של למעלה מעשרה ספרים בתחום הניהול והעסקים....

35.
אנו באים אל העולם מצויידים בכל הכלים הדרושים להשגת מצויינות והצלחה. ההבדל בין מצליחנים למפסידדנים טמון בכך שהמצליחנים גילו את הדרך לממש את הפוטנציאל בעוד אשר אצל האחרים הפוטנציאל נותר בלתי ממומש. ספר זה יחשוף הפניך את הדרכים והכללים למיצוי מלוא הפוטנציאל הטמון בך....

36.
טכניקות ניהול יעילות. לארי בירד, אחד משחקני הכדורסל המוכשרים ביותר שצמחו בארה"ב, אמר פעם: "מצליחן הוא מי שמזהה את הכשרונות הטבעיים שלו, עובד קשה כדי לפתח אותם לכדי מיומנויות, ומשתמש במיומנויות אלה כדי להשיג את מטרותיו." דברים אלה נאמרו בהקשר לתחום הספורט, אך הם נכונים לא פחות לתחום הניהול. יש הרבה אנשים שעובדים קשה מאוד אבל לעולם אינם מגיעים למשהו, אנשים אלה תוהים לעצמם מדוע ההתלהבות והאנרגיה שהם משקיעים אינם מביאים להם את התמורה המקווה. האמת היא שהתלהבות ונכונות להשקיע הם תנאים חשובים להשגת הצלחה בניהול, אך אם אין לך את הטכניקות והמיומנויות הניהוליות הדרושות אתה פשוט תמשיך לדרוך במקום. מטרתו של ספר זה הינה לפרוס בפניך טכניקות ורעיונות אשר יעזרו לך לפתח את מיומנויות הניהול האישיות שלך, מיומנויות אלה יעזרו לך לפרוץ קדימה ולהשיג את המטרות והיעדים שקבעת לעצמך. בחרנו להביא לך בספר זה 21 מיומנויות אישיות שהן לדעתנו החשובות ביותר, כל פרק כולל מיומנות אחת. הטכניקות והרעיונות המפורטים בספר הם קלים להסבר אך קשים לביצוע. חשוב שתקרא ספר זה יותר מפעם אחת כך שתוכל להטמיע ולהפוך את הטכניקות והרעיונות הכלולים בו לחלק מסגנון הניהול שלך....

37.
38.
39.
טלמרקטינג הינו אחד משיטות השיווק היעילות ביותר העומדות לרשותו של מנהל העסק. כתב העת העסקי האמריקאי, ``פורבס`` הכתיר את הטלמרקטינג, ``הכוח השיווקי של שנות האלפיים``. בארה``ב הטלמרקטינג הוא עסק ענק האחראי להפקת מכירות במיליארדי דולרים מידי שנה. בשנים האחרונות גברה גם בארץ המודעות ליעילותו של הטלמרקטינג כשיטת שיווק יעילה ויותר ויותר חברות וארגונים החלו לעשות בו שימוש. טלמרקטינג אינו מתאים לכל מוצר או שרות, אך באותם תחומים בהם הוא יעיל הוא יכול לעזור לך להגדיל את המכירות בצורה משמעותית. מדריך זה גדוש בשיטות ורעיונות אשר יעזרו לך ליישם טלמרקטינג אצלך בעסק בצורה היעילה והרווחית ביותר. במדריד תמצא בין היתר: מה אפשר לעשות עם טלמרקטינג, שיקולים להקמת מערכת טלמרקטינג בעסק מול שימוש בחברה חיצונית, איך לשלב טלמרקטינג עם פעולות השיווק האחרות בעסק, החלטות ראשוניות בשימוש בטלמרקטינג בעסק, שיווק מוכוון באמצעות הטלפון, הקצאת המקום והציוד הדרוש לפעילויות טלמרקטינג, איך לגייס טלפני מכירות מוצלחים, איך לתגמל את טלפני המכירות תוך השגת הנעה ומוטיבציה משופרים, איך להכשיר ולהדריך את טלפני המכירות להשגת גידול במכירות, רעיונות ושיטות להשגת הצלחה במכירה טלפונית, היבטים פסיכולוגיים של מכירה באמצעות הטלפון, שימוש בתוכנות מחשב לייעול פעילויות הטלמרקטינג. על המחבר מאיר לירז הינו בוגר הפקולטה למשפטים של האוניברסיטה העברית בירושלים, בוגר השתלמות במינהל עסקים ברמת תואר שני עם התמחות בשיווק ופרסום (אוניברסיטת ניו יורק אינסטיטיוט אוף טכנולוג`י). שימש ראש מדור חברות בת בחברת תדיראן, כיהן כמנכ``ל החברה הניו יורקית ``סאן גולד קורפ.``, לירז סיפק שירותי ייעוץ לחברות מן הגדולות בארץ והינו המחבר של למעלה מעשרה ספרים בתחום הניהול והעסקים....

40.
41.
סדרת מדריכי ניהול עסק מיועדת למנהלים ולבעלי עסק, היא נועדה לתת בידי מנהלי עסק את כל המידע הנחוץ כדי להקים ולנהל בהצלחה עסק עצמאי. כל אחד מספרי הסדרה כולל מגוון טכניקות ורעיונות שיובילו אותך צעד אחר צעד בכל אחד מהתחומים החיוניים להצלחה בניהול עסק. להלן הספרים הכלולים בסדרה : הקמת עסק, שיווק ופרסום, ניהול פיננסי, קניה ומכירה של עסק, הכנת תוכנית עסקית, מנהיגות וניהול אנשים, ניהול עסק משפחתי, הבראת עסק בקשיים, ניהול משא ומתן, אומנות המכירה, שירות ללקוח, צמיחה והרחבת העסק, קיצוץ עלויות, שיפור היעילות האישית, השגת יתרון תחרותי, תכנון ארוך טווח, קבלת החלטות, יחסי ציבור, פתרון בעיות ומשברים, כישורים אישיים בניהול. מאיר לירז, מחבר ספרי הסדרה, הינו בוגר הפקולטה למשפטים של האוניברסיטה העברית בירושלים, בוגר השתלמות במינהל עסקים ברמת תואר שני עם התמחות בשיווק ופרסום (אוניברסיטת ניו יורק אינסטיטיוט אוף טכנולוג'י). שימש ראש מדור חברות בת בחברת תדיראן, כיהן כמנכ"ל החברה הניו יורקית "סאן גולד קורפ.", לירז סיפק שירותי יעוץ לחברות מן הגדולות בארץ והינו המחבר של למעלה מעשרה ספרים בתחום הניהול והעסקים....

42.
43.
יחסי ציבור הם כלי שיווקי חשוב ביותר ויחד עם זאת מנהלים רבים במגזר העסקי והציבורי אינם מנצלים את יתרונותיו ואינם עושים בו שימוש. אנו מקדישים זמן ומאמץ עצום בתחומים כמו : מכירות, ניהול פיננסי, ניהול כוח אדם, בקרת מלאי, פרסום ונושאים רבים אחרים שיחד מהווים עסק מוצלח. יחד עם זאת, מסיבה כלשהי אנשי עסקים רבים אדישים למושג "יחסי ציבור". זאת ועוד, רבים מבין אלו המודעים לנושא, אינם ניגשים אליו בדרך הנכונה. הם משתמשים ביחסי ציבור כדי לכסות על ליקויים במקום ליצור . מערכות יחסים חיוביות עם ה"קהלים" השונים שלהם. מדריך זה יפרט בפניך את העקרונות והכלים אשר יאפשרו לך לעשות שימוש יעיל בכלי החשוב הנקרא "יחסי - ציבור", תלמד כיצד לזכות באיזכורים אוהדים בכלי התקשורת וכיצד למשוך יותר לקוחות לעסק שלך באמצעות יצירת תדמית חיובית. הספר מטפל בעקרונות .הכלליים ומציג במפורט כיצד לטפל בעיתונות הכתובה וכן ברדיו ובטלויזיה. תמצא בספר דוגמאות רבות אשר יעזרו לד להשתמש בכלי של יחסי, ציבור גם אם אין לך כל רקע מקצועי קודם בתחום זה. מטרת הספר היא להוריד את מסך המסתורין והדעות הקדומות מעל נושא יחסי הציבור ולהראות לך, הקורא, כיצד הספר יכול לעזור לך בעסקך, במכירת המוצר או השירות שלך, וליצור בקרב אנשים רושם טוב לגביך. ספר זה מיועד לא רק למנהלים אלא לכל אדם המעונין להשיג חשיפה אוהדת בכלי התקשורת, כגון : אישי ציבור, פוליטיקאים, נושאי משרה ציבורית, פעילים בארגוני עובדים וכו,....

44.
45.
46.
47.
48.
49.
50.
51.
52.
53.
54.
55.
56.
57.
143 עמודיםספר זה נועד לסייע לך לשמור על בריאותך ולשפר את איכות החיים שלך בגיל המבוגרבעיות בריאות של האדם המבוגר שונות מבעיותיהם של אנשים צעירים יותר, מדריך זה מקיף שלושים נושאים המשפיעים על בריאותו ואיכות חייו של האדם המבוגר. לגבי כל נושא ניתן למצוא מידע חשוב הכולל את מהות הבעיות, דרכי מניעה וטיפול וכן רעיונות ועצות מעשיים אשר נועדו לעזור לך לשפר את בריאותך ואת איכות החיים שלך.ספר זה מבוסס על מדריך בריאות מוסמך אשר יצא לאור בארה"ב על ידי משרד הבריאות האמריקאי והוא כולל מידע מבוסס ועדכני לגבי בעיות בריאות של האדם המבוגר ודרכי טיפול מניעה. המדריך בגרסתו האנגלית הפך בארה"ב לרב מכר והוא זוכה שם להצלחה רבה.מדריך זה הותאם למצב בארץ והוא יכול לעזור גם לך להנות מחיים בריאים ומהנים יותר....

58.
59.
60.
61.
62.
63.
64.
65.
66.
67.
68.
69.
70.
71.
72.
73.
74.
75.
76.
77.
78.
79.
80.
81.
82.
83.
84.
85.
86.
87.
88.
89.
90.
91.
סדרת מדריכי ניהול עסק מיועדת למנהלים ולבעלי עסק, היא נועדה לתת בידי מנהלי עסק את כל המידע הנחוץ כדי להקים ולנהל בהצלחה עסק עצמאי. כל אחד מספרי הסדרה כולל מגוון טכניקות ורעיונות שיובילו אותך צעד אחר צעד בכל אחד מהתחומים החיוניים להצלחה בניהול עסק. להלן הספרים הכלולים בסדרה: הקמת עסק, שיווק ופרסום, ניהול פיננסי, קניה ומכירה של עסק, הכנת תוכנית עסקית, מנהיגות וניהול אנשים, ניהול עסק משפחתי, הבראת עסק בקשיים, ניהול משא ומתן, אומנות המכירה, שירות ללקוח, צמיחה והרחבת העסק, קיצוץ עלויות, שיפור היעילות האישית, השגת יתרון תחרותי, תכנון ארוך טווח, קבלת החלטות, יחסי ציבור, פתרון בעיות ומשברים, כישורים אישיים בניהול. מאיר לירז, מחבר ספרי הסדרה, הינו בוגר הפקולטה למשפטים של האוניברסיטה העברית בירושלים, בוגר השתלמות במינהל עסקים ברמת תואר שני עם התמחות בשיווק ופרסום (אוניברסיטת ניו יורק אינסטיטיוט אוף טכנולוג'י). שימש ראש מדור חברות בת בחברת תדיראן, כיהן כמנכ"ל החברה הניו יורקית "סאן גולד קורפ.", לירז סיפק שירותי יעוץ לחברות מן הגדולות בארץ והינו המחבר של למעלה מעשרה ספרים בתחום הניהול והעסקים....

92.
סדרת מדריכי ניהול עסק מיועדת למנהלים ולבעלי עסק, היא נועדה לתת בידי מנהלי עסק את כל המידע הנחוץ כדי להקים ולנהל בהצלחה עסק עצמאי. כל אחד מספרי הסדרה כולל מגוון טכניקות ורעיונות שיובילו אותך צעד אחר צעד בכל אחד מהתחומים החיוניים להצלחה בניהול עסק. להלן הספרים הכלולים בסדרה : הקמת עסק, שיווק ופרסום, ניהול פיננסי, קניה ומכירה של עסק, הכנת תוכנית עסקית, מנהיגות וניהול אנשים, ניהול עסק משפחתי, הבראת עסק בקשיים, ניהול משא ומתן, אומנות המכירה, שירות ללקוח, צמיחה והרחבת העסק, קיצוץ עלויות, שיפור היעילות האישית, השגת יתרון תחרותי, תכנון ארוך טווח, קבלת החלטות, יחסי ציבור, פתרון בעיות ומשברים, כישורים אישיים בניהול. מאיר לירז, מחבר ספרי הסדרה, הינו בוגר הפקולטה למשפטים של האוניברסיטה העברית בירושלים, בוגר השתלמות במינהל עסקים ברמת תואר שני עם התמחות בשיווק ופרסום (אוניברסיטת ניו יורק אינסטיטיוט אוף טכנולוג'י). שימש ראש מדור חברות בת בחברת תדיראן, כיהן כמנכ"ל החברה הניו יורקית "סאן גולד קורפ.", לירז סיפק שירותי יעוץ לחברות מן הגדולות בארץ והינו המחבר של למעלה מעשרה ספרים בתחום הניהול והעסקים....

93.
94.
95.
96.
97.
האם העסק שלך מוכן לשלב הבא שלו בסולם ההצלחה, והאם יש לך את החזון כדי להמשיך? חזון אינו תלוי לחלוטין בנטייה טבעית; אפשר לפתח ולשפר אותו על-ידי התמקדות במטרה וחתירה להשגת עובדות הממריצות רעיונות ותגובות. ככל שמתבוננים בעסק ובסביבתו יותר מקרוב, כך גדלה הסבירות לפיתוח תוכניות צמיחה שיתאימו למשאבים ולכישורים הזמינים עבורך. מטרת הספר הזה היא לעזור לך לפתח את הגישה הנכונה להשגת גידול וצמיחה בעסק וכן לתת לך את המידע הנחוץ ולהתריע מפני המוקשים והמלכודות שבדרך. המידע שבספר זה נועד: · לעודד אותך לעצור ולהתבונן באופן מעמיק בעסק שלך כפי שהוא היום. · להראות לך כיצד ניתן להשתמש במידע זה כדי לעורר רעיונות ולחשוף הזדמנויות לפיתוח מוצרים או שווקים. · לבחון את הצדדים החזקים של העסק כדי שניתן יהיה להסתמך עליהם לצמיחה, ולזהות את חולשות העסק הטעונות תיקון. · לסייע לד לגלות כיצד להכין תוכנית להרחבת העסק. · לספק מידע על תחומים חשובים אחרים הקשורים לניהול עסק גדל כמו כספים, היבטים משפטיים, ביטוח, מנהיגות וכוח-אדם. אם אתה שוקל את הגדלת העסק, כי אז כבר הישגת מידה מסוימת של הצלחה. צמיחה יכולה להיות הדרך לביטחון גדול יותר והכנסה גבוהה יותר. מדריך זה יפרט בפניך את השיטות והרעיונות אשר יעזרו לך להשיג צמיחה וגידול בעסק תוך הימנעות מהסיכונים והמלכודות המאפיינים עסק בצמיחה. על המחבר מאיר לירז הינו בוגר הפקולטה למשפטים של האוניברסיטה העברית בירושלים, בוגר השתלמות במינהל עסקים ברמת תואר שני עם התמחות בשיווק ופרסום (אוניברסיטת ניו יורק אינסטיטיוט אוף טכנולוג`י). שימש ראש מדור חברות בת בחברת תדיראן, כיהן כמנכ``ל החברה הניו יורקית ``סאן גולד קורפ.``, לירז סיפק שירותי ייעוץ לחברות מן הגדולות בארץ והינו המחבר של למעלה מעשרה ספרים בתחום הניהול והעסקים....

98.
99.
100.
101.
102.
103.
104.
105.
106.
107.
108.
109.
110.
111.
112.
מי צריך תכנון אסטרטגי? כל מנהל שמע וודאי אלפי פעמים כי תכנון הוא המפתח לצמיחה ובטחון בפעולת העסק. תכנון חוסך זמן. התכנון מבטיח כי משאבי החברה ינוצלו למטרות המועילות יותר. התכנון מונע אווירה של עבודה "בשליפה" ממשבר אחד לשני. אם התכנון הוא כל כך חשוב מדוע מטלה זו סובלת מהזנחה בקרב מנהלים כה רבים של חברות קטנות ובינוניות? מנהל העסק הקטן והבינוני שקוע רובו ככולו בפעילות היומיומית של העסק ואינו מוצא זמן וכוח לעסוק בהכנון, ואולם במחקרים שנערכו מתברר כי עסקים רבים נקלעו לקשיים עקב חוסר תכנון, עסקים אחרים היו מצליחים לשפר את ריווחיותם באמצעות תכנון נכון. התכנון הוא אחת המטלות החשובות ביותר של הנהלת העסק. עסק הפועל ללא תוכנית אסטרטגית דומה לספינה ללא מנוע המיטלטלת על פני האוקינוס נתונה לחסדי הרוח והגשם, תכנון אסטרטגי הוא "המנוע" של העסק שלך, הוא יעזור לך לכוון ולשלוט בעתידו של העסק. מדריך זה כולל הדרכה מפורטת להכנת תוכנית אסטרטגית אשר תעזור לך להתגבר על איומים ומוקשים ותוביל את העסק לקראת עתיד של שגשוג וצמיחה. במדריך זה תמצא, בין היתר : רעיונות ושיטות להשגת גידול בריווחיות וצמיחה בעסק באמצעות עריכת תוכנית אסטרטגית , איך לקבוע את המדיניות האסטרטגית של העסק , שגיאות נפוצות שעושים מנהלים בתכנון ארוך טווח וכיצד להימנע מהן , איך לזהות ולנתח את הסביבה העיסקית וגורמי השוק המשפיעים על פעילותך , איך לזהות את נקודות התורפה של העסק וכיצד להתמודד עימן במטרה לשפר את כושר התחרות של העסק ולמנוע כשלונות , איך לאתר ולנתח את היתרונות היחסיים שלך וכיצד לנצל אותם להצלחת העסק , איך לקבוע יעדים ולהציב מטרות לפעילות העסק , איך לערוך תוכנית פעולה להשגת יעדי העסק , איך להטיל משימות ולקבוע את האנשים שיעזרו לך לנהל את התוכנית האסטרטגית , איך לנהל ולפקח על מימושה של התוכנית האסטרטגית. מאיר לירז הינו בוגר הפקולטה למשפטים של האוניברסיטה העברית בירושלים, בוגר השתלמות במינהל עסקים ברמת תואר שני עם התמחות בשיווק ופרסום )אוניברסיטת ניו יורק אינסטיטיוט אוף טכנולוג'י(. שימש ראש מדור חברות בת בחברת תדיראן, כיהן כמנכ"ל החברה הניו יורקית "סאן גולד קורפ.", לירז סיפק שירותי יעוץ לחברות מן הגדולות בארץ והינו המחבר של למעלה מעשרה ספרים בתחום הניהול והעסקים....

113.
114.
115.
116.
117.
118.
119.
120.
121.
122.
123.
124.
125.
126.
127.
128.
129.
130.
131.
132.
133.
134.
135.
136.
137.
138.
139.
140.
141.
142.
143.
144.
145.
146.
147.
148.
149.
150.
151.
152.
153.
154.
155.
156.
157.
158.
159.
160.
161.
162.
163.
164.
165.
166.
167.
168.
169.
170.
171.
172.
173.
174.
175.
176.
177.
178.
179.
180.
181.
182.
183.
184.
185.
186.
187.
188.
189.
190.
191.
192.
193.
194.
195.
196.
197.
198.
199.
200.
201.
202.
203.
204.
205.
206.
207.
ספר זה יראה לך כיצד לשפר את איכות חייך באמצעות גיוס כוח העומד לרשותו של כל אחד מאיתנו- הכוח של חשיבה חיובית ואופטימית....

208.
פר זה נועד לסייע לך לשמור על בריאותך ולשפר את איכות החיים שלך בגיל המבוגר בעיות בריאות של האדם המבוגר שונות מבעיותיהם של אנשים צעירים יותר, מדריך זה מקיף שלושים נושאים המשפיעים על בריאותו ואיכות חייו של האדם המבוגר. לגבי כל נושא ניתן למצוא מידע חשוב הכולל את מהות הבעיות, דרכי מניעה וטיפול וכן רעיונות ועצות מעשיים אשר נועדו לעזור לך לשפר את בריאותך ואת איכות החיים שלך. ספר זה מבוסס על מדריך בריאות מוסמך אשר יצא לאור בארה"ב על ידי משרד הבריאות האמריקאי והוא כולל מידע מבוסס ועדכני לגבי בעיות בריאות של האדם המבוגר ודרכי טיפול מניעה. המדריך בגרסתו האנגלית הפך בארה"ב לרב מכר והוא זוכה שם להצלחה רבה. מדריך זה הותאם למצב בארץ והוא יכול לעזור גם לך להנות מחיים בריאים ומהנים יותר....

209.
210.
211.
212.
213.
214.
215.
216.
143 עמודיםספר זה נועד לסייע לך לשמור על בריאותך ולשפר את איכות החיים שלך בגיל המבוגרבעיות בריאות של האדם המבוגר שונות מבעיותיהם של אנשים צעירים יותר, מדריך זה מקיף שלושים נושאים המשפיעים על בריאותו ואיכות חייו של האדם המבוגר. לגבי כל נושא ניתן למצוא מידע חשוב הכולל את מהות הבעיות, דרכי מניעה וטיפול וכן רעיונות ועצות מעשיים אשר נועדו לעזור לך לשפר את בריאותך ואת איכות החיים שלך.ספר זה מבוסס על מדריך בריאות מוסמך אשר יצא לאור בארה"ב על ידי משרד הבריאות האמריקאי והוא כולל מידע מבוסס ועדכני לגבי בעיות בריאות של האדם המבוגר ודרכי טיפול מניעה. המדריך בגרסתו האנגלית הפך בארה"ב לרב מכר והוא זוכה שם להצלחה רבה.מדריך זה הותאם למצב בארץ והוא יכול לעזור גם לך להנות מחיים בריאים ומהנים יותר....

217.
218.
219.
220.
221.
222.
223.

ספר בסיסי . עוסק בניהול פסיבי כשמיטב המוחות חוזרים ומוכיחים שקשה מאד "לנצח" את המדדים. במילים אחרות חסוך כסף ולמד להשקיע לבד במדדים. יש שם ... המשך לקרוא
6 אהבו · אהבתי · הגב
ספר מעולה לדברים שבחיי היום יום שניתן ליישם... המשך לקרוא
ספר מצוין. לא מבטיח הבטחות שווא, לא נוסחות קסם. מציג הכל בצורה ברורה ופשוטה. לא מסבך את העניינים. מדריך חובה לכל מי שמשקיע או רוצה להתח... המשך לקרוא
1 אהבו · אהבתי · הגב
השם של הספר עושה לו עוול, לא בגלל שהוא לא יהפוך אותך למצליחן אלא בגלל שהוא מרחיק אותך מלקרוא אותו. פשוט פאדיחה לקרוא ספר עם שם כזה. אבל התוכ... המשך לקרוא
3 אהבו · אהבתי · הגב
ספר טוב, אך נראה לי שאפשר היה לכתוב את כל ההמלצות בכ- 20 דפים לכל היותר (מסוף בספר). השאר די מיותר.... המשך לקרוא

עוד ...




©2006-2019 לה"ו בחזקת חברת סימניה - המלצות ספרים אישיות בע"מ