פִּתְאוֹם הַמַּחְשֵׁב שֶׁלִּי נִדְלַק מֵעַצְמוֹ, וְעַל הַמָּסָךְ הוֹפִיעַ גֶּבֶר שֶׁיָּשַׁב בְּכֻרְסָה. זֶה שׁוּב הָיָה הָאַבִּיר. הָאַבִּיר הִצְטָרֵף אֵלֵינוּ לִמְשִׂימָה עוֹלָמִית בִּסְרִי־לַנְקָה - לִמְנוֹעַ אֶת גְּנֵבַת הַשֵּׁן שֶׁל הַבּוּדְהָה.וּבְמָה הוּא צִיֵּד אוֹתָנוּ? בְּשַׁלַּט־מֹחַ וּבְכָל מִינֵי תַּרְסִיסִים, שֶׁמַּקְפִּיאִים אֲנ
אֲנִי יֶלֶד סַקְרָן עִם הֲמוֹן דִּמְיוֹן, וְהֶחְלַטְתִּי לִרְתּוֹם אֶת הַדִּמְיוֹן שֶׁלִּי כְּדֵי לְהָבִין כָּל מִינֵי תּוֹפָעוֹת. יַחַד עִם אֲחוֹתִי הֵקַמְתִּי אֶת “סַיֶּרֶת הַמַּדָּע״, וּבְכָל פַּעַם אֲנַחְנוּ מְנַסִּים לְהָבִין תּוֹפָעָה אַחֶרֶת.
אֲבָל אֲנַחְנוּ לֹא חוֹקְרִים אֶת הַתּוֹפָעוֹת בְּאֶנְצִיקְלוֹפֶּדְיו
אֲנִי יֶלֶד סַקְרָן עִם הֲמוֹן דִּמְיוֹן, וְהֶחְלַטְתִּי לִרְתּוֹם אֶת הַדִּמְיוֹן שֶׁלִּי כְּדֵי לְהָבִין כָּל מִינֵי תּוֹפָעוֹת. יַחַד עִם אֲחוֹתִי הֵקַמְתִּי אֶת "סַיֶּרֶת הַמַּדָּע", וּבְכָל פַּעַם אֲנַחְנוּ מְנַסִּים לְהָבִין תּוֹפָעָה אַחֶרֶת. אֲבָל אֲנַחְנוּ לֹא חוֹקְרִים אֶת הַתּוֹפָעוֹת בְּאֶנְצִיקְלוֹפֶּדְיוֹת
אני ילד סקרן עם המון דמיון, והחלטתי לרתום את הדמיון שלי כדי להבין כל מיני תופעות. יחד עם אחותי הקמתי את "סירת המדע", ובכל פעם אנחנו מנסים להבין תופעה אחרת.
אבל אנחנו לא חוקרים את התופעות באנציקלופדיות או באינטרנט. בכוח הדמיון שלי אנחנו נכנסים לתוכן, והופכים להיות ממש חלק מהן.
למשל, כאשר המדוזות הקיפו את עדי ששחתה בים. ואז... לא תאמינ
אני ילד סקרן עם המון דמיון, והחלטתי לרתום את הדמיון שלי כדי להבין כל מיני תופעות. יחד עם אחותי הקמתי את "סירת המדע", ובכל פעם אנחנו מנסים להבין תופעה אחרת. אבל אנחנו לא חוקרים את התופעות באנציקלופדיות או באינטרנט. בכח הדמיון שלי אנחנו נכנסים לתוכן, והופכים להיות ממש חלק מהן. ובסוף הספר עשיתי קצת סדר בדברים, הפרדתי את הדמיון מהמציאות,
אֲנִי יֶלֶד סַקְרָן עִם הֲמוֹן דִּמְיוֹן, וְהֶחְלַטְתִּי לִרְתּוֹם אֶת הַדִּמְיוֹן שֶׁלִּי כְּדֵי לְהָבִין כָּל מִינֵי תּוֹפָעוֹת. יַחַד עִם אֲחוֹתִי הֵקַמְתִּי אֶת "סַיֶּרֶת הַמַּדָּע", וּבְכָל פַּעַם אֲנַחְנוּ מְנַסִּים לְהָבִין תּוֹפָעָה אַחֶרֶת.אֲבָל אֲנַחְנוּ לֹא חוֹקְרִים אֶת הַתּוֹפָעוֹת בְּאֶנְצִיקְלוֹפֶּדְיוֹת אוֹ בָּאִינְטֶרְנֶט.
אני ילד סקרן עם המון דמיון, והחלטתי לרתום את הדמיון שלי כדי להבין כל מיני תופעות. יחד עם אחותי הקמתי את "סיירת המדע", ובכל פעם אנחנו מנסים להבין תופעה אחרת.אבל אנחנו לא חוקרים את התופעות באינציקלופדיות או באינטרנט. בכוח הדמיון שלי אנחנו נכנסים לתוכן והופכים ממש להיות חלק מהן.למשל, כשרצינו למצוא את שרשרת הזהב של אמא. שאלנו את עצמנו מ
אֲנִי יֶלֶד סַקְרָן עִם הֲמוֹן דִּמְיוֹן, וְהֶחְלַטְתִּי לִרְתּוֹם אֶת הַדִּמְיוֹן שֶׁלִּי כְּדֵי לְהָבִין כָּל מִינֵי תּוֹפָעוֹת. יַחַד עִם אֲחוֹתִי הֵקַמְתִּי אֶת "סַיֶּרֶת הַמַּדָּע", וּבְכָל פַּעַם אֲנַחְנוּ מְנַסִּים לְהָבִין תּוֹפָעָה אַחֶרֶת.אֲבָל אֲנַחְנוּ לֹא חוֹקְרִים אֶת הַתּוֹפָעוֹת בְּאֶנְצִיקְלוֹפֶּדְיוֹת אוֹ בָּאִינְטֶרְנֶט.
אני ילד סקרן עם המון דמיון, והחלטתי לרתום את הדמיון שלי כדי להבין כל מיני תופעות. יחד עם אחותי הקמתי את "סירת המדע", ובכל פעם אנחנו מנסים להבין תופעה אחרת. אבל אנחנו לא חוקרים את התופעות באנציקלופדיות או באינטרנט. בכח הדמיון שלי אנחנו נכנסים לתוכן, והופכים להיות ממש חלק מהן. ובסוף הספר עשיתי קצת סדר בדברים, הפרדתי את הדמיון מהמציאות,
אֲנִי יֶלֶד סַקְרָן עִם הֲמוֹן דִּמְיוֹן, וְהֶחְלַטְתִּי לִרְתּוֹם אֶת הַדִּמְיוֹן שֶׁלִּי כְּדֵי לְהָבִין כָּל מִינֵי תּוֹפָעוֹת. יַחַד עִם אֲחוֹתִי הֵקַמְתִּי אֶת "סַיֶּרֶת הַמַּדָּע", וּבְכָל פַּעַם אֲנַחְנוּ מְנַסִּים לְהָבִין תּוֹפָעָה אַחֶרֶת. אֲבָל אֲנַחְנוּ לֹא חוֹקְרִים אֶת הַתּוֹפָעוֹת בְּאֶנְצִיקְלוֹפֶּדְיוֹת
הַפַּעַם הָאַבִּיר בִּכְלָל לֹא הִתְגַּלָּה לִי. אֲנִי לֹא יוֹדַעַת לְהַסְבִּיר אֵיךְ, אֲבָל פִּתְאוֹם הָיִינוּ בַּמָּטוֹס, בַּדֶּרֶךְ לְבַּנְגְקוֹק וּמִשָּׁם לְלָאוֹס.וְכָכָה, בְּלִי שִׁקּוּי נֶגֶד פְּגִיעָה, בְּלִי תַּרְסִיס הֲגָנָה, בְּלִי שַׁלַּט־מֹחַ, הָיִינוּ בַּדֶּרֶךְ לִמְשִׂימָה מְסֻכֶּנֶת בְּיוֹתֵר.וְעַד לָרֶג
אני ילד סקרן עם המון דמיון והחלטתי לרתום את הדמיון שלי כדי להבין כל מיני תופעות. יחד עם אחותי הקמתי את "סירת המדע", ובכל פעם אנחנו מנסים להבין תופעה אחרת. אבל אנחנו לא חוקרים את התופעות באנציקלופדיות או באינטרנט. בכוח הדמיון שלי אנחנו נכנסים לתוכן, והופכים להיות מש חלק מהן.
מי יכול היה לנחש שמנהרת הזמן תפעל עלינו גם בבית הכנסת? פתאום כבר לא היינו בעליה לתורה של עמוס, אלא בדרכים. ואנחנו, ילדים של שנות אלפים, פתאום מצאנו את עצמנו בימי ראשית ההתישבות בגליל.
כך פגשנו את הרב קוק, ולמדנו פרק באהבת ישראל. במאור פנים עבר הרב ממושבה למושבה, למד על חיי החלוצים וניסה לקרב לבבות.
הוא שאף לקרב בין הדתיים שגרו בארץ