מה קושר אותנו לילדים רעבים באפריקה או לקורבנות רעידת אדמה בהאיטי? מה מחבר אותנו לגורלם של המובטלים, דרי הרחוב והעניים בחברה שלנו?
התשובה היא אחת: אחריות.
האתיקה של האחריות היא מן הרעיונות הייחודיים והמאתגרים ביותר של היהדות. לפי רעיון זה, אלוהים מזמין אותנו להיות כלשון חכמים, "שותפים במעשה בראשית". האלוהים שנתן לנו את מתנת החירות,
דאג סוויטק בן החמש-עשרה עובר ל"חורבה", ביתו בעיירה החדשה, ויודע מיד שאין לו סיכוי. תושבי המקום לא יפסיקו לראות בו אח של עבריין ואולי אפילו עבריין בעצמו.
למרות זאת הוא נאבק – באב מתעלל, בחשדות כלפיו, במורים ובמנהל שלא מאמינים בו לרגע. במאבק הזה, שנמסר בטון המשלב הומור וכאב, הוא נעזר בליל ספייסר, נערה מלאת חיים שמדיפה ניחוח חרציות. יח
השולט באמבר שולט בעולם האמִתי. המלך אוברון נעלם, והנסיך קורווין חוזר לאמבר בהיותו היורש המיועד. הוא מכשף רב־עצמה, אך הוא מגלה כי כוח נעלם מסכל את פעולותיו. אויב סמוי מאיים על ליבת העצמה של אמבר. דם מלכותי ניגר מהדגם המכושף שעליו הושתתה אמבר. אחיו של קורווין, הנסיכים, חוברים אליו כדי לגלות מיהו הבוגד הרצחני ולעמוד על טיבה של הדרך השח