» יש כפילויות בתוצאות החיפוש? דווח לנו
1.
עכברון קטן אפור הוציא ראשו מתוך החור- ראה עולם ירוק, רחב, כחול מעל, האור כה רב, חשב: אצא לי לשחק רק פה, קרוב, לא אתרחק... מה קרה לעכברון ואיך מצא את דרכו חזרה, על כך תקראו בסיפור....

2.
בחיפוש אחר הנעליים משחקים אבא ואמיר משחק ניחושים הומוריסטי. המאיירת לנה רבנקו, מאיירת צעירה ומבטיחה נותנת לניחושים לבוש מלא דמיון. מספרי הילדים של עדנה קרמר: ובלילה נחשון אוהב לישון מה תאכל האגודל בית מטייל בגן ליאת מציירת סיפור עכברון הביתה שב...

3.
מה תאכל אגודל?נקניק בחרדל.ואצבע מה?לביבה חמה.ואמה מזמינהבורקס גבינה.וקמיצה רוצהביצה וקציצה.ומה לזרת?סלט של תרדשיהיה לה כחלגדול ולצמוח!ספרי ילדים של עדנה קרמר:חלום של צבעיםשפה סודיתובלילהנחשון אוהב לישוןמשלוח מנות (עם חיה בר - יצחק)...

4.
שירה של עדנה קרמר "שפה סודית" פותח בשורות: שוב נשארתי לבדי. עצוב בבית בלי חבר. אך יש לי לעצמי. שפה סודית..." ...

5.
חושך בחוץ וגשם וקור אבא ואמא צריכים לחזור, בינתים אפשר לצייר ציורים, ליאת מכינה לה דפים וגירים. ליאת מציירת ילדה לבדה וחלון מלא חושך שחור על ידה......

6.
"... דותן הגיע בריצה אל השיחים שמאחורי הבית. הוא נכנס למערה הסודית שלו מתחת לשיחים. "דרקולי", הוא לחש, ונגב דמעה. דרקון המערות של דותן יצא מבין הענפים הסבוכים." מה קרה לדותן ואיך עזר לו דרקולי, על כך תקראו בספר. לנה רבנקו ...

7.
בספר 17 שירי חידה. ספרי ילדים של עדנה קרמר: חלום של צבעים שפה סודית ובלילה משלוח מנות (עם חיה בר-יצחק) מה תאכל האגודל...

8.
9.
הספר מיועד למורים המלמדים ספרות בבית הספר היסודי. במרכזו מגמה דידקטית המדגישה את יחודו של הטקסט הספרותי. הוא מקנה כלים לקריאה אסטית בה לוקח הקורא חלק פעיל בבניה מחדש של היצירה הספרותית. הספר דן בדרכים להוראת השירה והסיפורת וכן מציע דרכים להוראת נושאים נוספים: שעת סיפור בעל פה (סיפורי עם), סיפורי מקום וזיכרון, ז'אנר ה - Picture BOOK וז'אנר...

10.
11.
חושך בחוץ וגשם וקור אבא ואמא צריכים לחזור, בינתים אפשר לצייר ציורים, ליאת מכינה לה דפים וגירים. ליאת מציירת ילדה לבדה וחלון מלא חושך שחור על ידה......

12.
כפות הרגלים שלי יחפות רצות על הדשא ולא מתעייפות. העשב הרך מדגדג, מלטף, כיף לי לרוץ על הדשא יחף. שירים לפעוטות המספרים בהומור ובמקצב מתנגן על הקרוב ביותר לילד - איברי גופו. ...

13.
האם בעידן המולטימדיה, כאשר הג`ינגלים, הקליפים, הפרסומות וסדרות הטלוויזיה שוטפים אותנו, הולך הספר ומאבד את קסמו, כוחו והשפעתו? מטרת ספר זה לחזק את האמונה בכוחו של הספר. כוחה הגדול של הספרות איננו בהשגת מידע. קריאה של יצירות ספרות היא דרך של בריאת עולמות, בריאה באמצעות הלשון. בין המלים ובין השורות יוצרים הקורא והבוגר את היצירה ואת עצ...

14.
בבקר שבת בחדרו הקטן התעורר משנתו עכברון. הוא קם ולבש את בגדו החדש, פתח את הדלת, שלח מבט- הוריו עוד שקועים בשנת השבת. עוד מספרי עדנה קרמר: לאן הלכו הנעלים, ובלילה, בית מטיל בגן. דרקולי של דותן, עכברון הביתה שב. מה תאכל האגודל....

15.
16.
17.
18.
"ישֵׁ לִי בַּכִּיס נָמֵר מְסֻכָּן. אֶתְמוֹל הוּא בָּרַח לִי בְּאֶמְצַע הַגָּן. לִפְנֵי שֶׁנָּתַן לְמִישֶׁהוּ בִּיס תָּפסְַתִּי אוֹתוֹ וְהֶחְזַרְתִּי לַכִּיס." שירי גוּזמה קצרצרים מפי ילד בעל דמיון פורה. פעם הוא ניצח שלושה ענקים; 'חיסל' תוך דקה פיצה בגודל חדר; הרכיב את אבא ואמא על הכתפיים באמצע טיול כי נגמר להם הכוח, ועוד ועוד ...

19.
20.
 


©2006-2023 לה"ו בחזקת חברת סימניה - המלצות ספרים אישיות בע"מ