|
|
|
תקציר הספר
באיזו מידה מותר לכעוס על ילדים קטנים?
האם רצוי להענישם?
מתי (אם בכלל) צריך ההורה להתערב במריבות בין ילדים?
באיזה גיל יש להתחיל ללמד קריאה?
"חינוך למידות טובות" - באיזה אופן?
מהו "הקצב הפנימי" של הילד הרך, וכיצד לומדים להאזין לו?
בנושאים אלה, ועוד, שוחח הרב שלמה אבינר עם הורים ועם גננות.
הספר מגיש שבע-עשרה שיחות קולחות ובהירות, העוסקות בשנות טרום בית-הספר.
זהו ספר שילווה את ההורה בנאמנות (וגם בהומור) לאורך ההרפתקה הנפלאה,
מלאת האתגרים והנפלאות, ששמה "חינוך ילדים".
האם רצוי להענישם?
מתי (אם בכלל) צריך ההורה להתערב במריבות בין ילדים?
באיזה גיל יש להתחיל ללמד קריאה?
"חינוך למידות טובות" - באיזה אופן?
מהו "הקצב הפנימי" של הילד הרך, וכיצד לומדים להאזין לו?
בנושאים אלה, ועוד, שוחח הרב שלמה אבינר עם הורים ועם גננות.
הספר מגיש שבע-עשרה שיחות קולחות ובהירות, העוסקות בשנות טרום בית-הספר.
זהו ספר שילווה את ההורה בנאמנות (וגם בהומור) לאורך ההרפתקה הנפלאה,
מלאת האתגרים והנפלאות, ששמה "חינוך ילדים".
פרסומת
©2006-2023 לה"ו בחזקת חברת סימניה - המלצות ספרים אישיות בע"מ
צור קשר |
חנויות ספרים |
ספרים משומשים |
מחפש בנרות |
ספרים שכתבתי |
תנאי שימוש |
פרסם בסימניה |
מפת האתר |
מדף גדול מדף קטן |
חיפוש ספרים