הגדל את הכנסות העסק שלך באמצעות פרסום בגוגל Google Adwords / קווין לי

הגדל את הכנסות העסק שלך באמצעות פרסום בגוגל Google Adwords

קווין לי & קתרינה סדה

יצא לאור ע"י הוצאת הוד עמי, בשנת 2010, מכיל 300 עמודים, תירגום: תומר שפינדל. עסקים וכלכלה » שיווק ופרסום







ללא דירוג ללא דירוג
0 בנים   0 בנות
850 התעניינו בספר

תקציר הספר
"ספר מעולה שיכול להקל על כל אחד את הכניסה לעולם הפרסום במנועי חיפוש. קרא ספר זה לפני שמתחריך עושים זאת!"; "ספר חובה לכל מנהל, יזם או בעל עסק, בין אם הוא מתכוון לפעול בזירה זו בכוחות עצמו, או באמצעות אנשי מקצוע פנימיים או חיצוניים." .


רוצה שהאתר שלך יוצג בראש רשימת תוצאות החיפוש על פי מילות המפתח שמתאימות לעסק שלך? כן, בוודאי! מי לא רוצה להיות ראשון בגוגל. אם אתה לא תהיה שם, אתה יכול להיות בטוח שהמתחרים שלך שם ולוקחים לך לקוחות ועסקאות.
הדרך להביא לקוחות, לסגור עסקאות ולהגדיל את העסק שלך היא שהמודעה שלך תופיע בדיוק ברגע שהם מחפשים. זה היתרון הגדול של פרסום בתשלום, או כפי שהוא נקרא PPC או CPC וגם קישור ממומן או חיפוש בתשלום במנועי החיפוש.
הלקוחות שמחפשים את השירות ו/או את המוצר שלך הם בדיוק הלקוחות שאתה רוצה בעסק שלך. עם פרסום במנועי החיפוש, תוכל להביא את הלקוחות שאתה רוצה בדיוק למקום שאתה רוצה באתר שלך ובזמן שנוח... להם. מה יותר טוב מזה?
אתה יכול לעשות יותר מאשר מענה לחיפוש על ידי מילות החיפוש בלבד, כי באפשרותך גם למקד את החיפוש על פי אזור גיאוגרפי, שעות היום ועוד. והדבר הנפלא הוא שאתה יכול לערוך בקרה על הפעילות הזאת בכל רגע נתון, ולדעת מהיכן מגיעים הלקוחות הטובים שלך שלוחצים ורוכשים, ומהיכן מגיעים הלקוחות שלוחצים ולא רוכשים.
לאחר הדרכה, חשיבה, ניתוח ותכנון מוקדם יכול כל ארגון או עסק להפעיל תוכנית פרסום באמצעות מנועי החיפוש, והאתר יכול להיות מוצג במקומות הראשונים בתוצאות החיפוש.
ספר זה יאפשר לך ללמוד דברים רבים על אפשרויות הפרסום במנועי החיפוש, וביניהם גם איך:
לקנות מקומות עליונים במנועי החיפוש המובילים.
להחליף פרסום לא יעיל בפרסום שמניב תוצאות.
להפוך מבקרים לקונים.
להשתמש בטכניקות מתקדמות להערכה ולשיפור של תוצאות החיפוש.
למנף את ההצלחה במנועי החיפוש הראשיים Google, Bing, Yahoo ואחרים.
לתפוס את ההקלקות הרווחיות עבורך, ובאותה עת להשאיר הקלקות לא רווחיות למתחרים.

Kevin Lee, מחבר הספר, מומחה לשיווק במנועי חיפוש (SEM), מייסד ומנהל של Didit, שהשיגה את המקום ה-12 ברשימת החברות Deloitte Fast 500. מחבר ספרים בתחום השיווק במנועי חיפוש, מרצה באוניברסיטאות ובכנסים שונים. קווין יועץ לשיווק במנועי החיפוש ומדריך אנליסטים בחברות מובילות בארה"ב וזכה בפרסים על הישגיו.

Catherine Seda, מחברת הספר, פועלת שנים רבות כאסטרטגית לשיווק באינטרנט. חיברה את המהדורה הראשונה של ספר זה ושל ספרים אחרים בתחום. מרצה פופולרית בכנסים ובאירועי שיווק באינטרנט של חברות שונות.

זהר עמיהוד, יועץ מקצועי לספר זה, עוסק בקידום אתרים, שיווק ופרסום באינטרנט. בעל תואר שני במנהל עסקים מטעם אוניברסיטת תל אביב, בעל ניסיון וידע רב מהשטח בנושא שיווק באינטרנט. זהר מקדם אתרים, יועץ, כותב מאמרים ומרצה במרכזי ההדרכה המובילים בישראל בנושאי שיווק באינטרנט. זהר פיתח שיטה מיוחדת לשיווק באינטרנט שמביאה תוצאות.


הקורא עיר הקורא מתי
ronen033 ראשון לציון לפני 15 שנים מענה


פרסומת







©2006-2023 לה"ו בחזקת חברת סימניה - המלצות ספרים אישיות בע"מ