|
The Case For Make-Believe: Saving Play in a Commercialized WorldSusan Linn
יצא לאור ע"י הוצאת New Press,
שפת הספר: אנגלית |
|
תקציר הספר
Building on the success of her previous book, Consuming Kids, Linn argues that children more than ever need the time, space, and tools essential for creative play. In modern America, creative play is under siege since it is seen as a threat to corporate profits. At the heart of the book are gripping stories of children at home, at school, and in a therapist’s office, using make-believe to grapple with real life issues from entering kindergarten to the death of a sibling. Explaining how and why we need to nurture make-believe, the book will appeal to parents, teachers, therapists, and anyone who cares about children’s well-being.
פרסומת
לקט ספרים מאת Susan Linn
לצפיה ברשימה המלאה, עבור לדף הסופר של Susan Linn
©2006-2023 לה"ו בחזקת חברת סימניה - המלצות ספרים אישיות בע"מ
צור קשר |
חנויות ספרים |
ספרים משומשים |
מחפש בנרות |
ספרים שכתבתי |
תנאי שימוש |
פרסם בסימניה |
מפת האתר |
מדף גדול מדף קטן |
חיפוש ספרים