Foundations of Marketing / William M. Pride

Foundations of Marketing

William M. Pride

יצא לאור ע"י הוצאת South-Western College/West,
שפת הספר: אנגלית







ללא דירוג ללא דירוג
0 בנים   0 בנות
135 התעניינו בספר

תקציר הספר
FOUNDATIONS OF MARKETING offers a concise, straightforward approach to basic marketing concepts and strategies. Providing comprehensive coverage in a consolidated format, Pride and Ferrell highlight topics in sustainable marketing, marketing entrepreneurship, and marketing in transitional times while incorporating up-to-date research and examples throughout. In addition to a well-respected, distinguished author team, authoritative coverage, and comprehensive yet consolidated coverage, the Fourth Edition includes new advertisements, photos, and screen shots throughout the text; activities contributing to a larger semester goal to create a marketing plan; boxed features highlighting text themes; and Opening Vignettes that feature engaging companies intended to spark reader interest.



פרסומת

לקט ספרים מאת William M. Pride
שם הספר
Business
Marketing
Business
לצפיה ברשימה המלאה, עבור לדף הסופר של William M. Pride






©2006-2023 לה"ו בחזקת חברת סימניה - המלצות ספרים אישיות בע"מ