The End of Corporate Imperialism (Harvard Business Review Classics) / C. K. Prahalad

The End of Corporate Imperialism (Harvard Business Review Classics)

C. K. Prahalad

יצא לאור ע"י הוצאת Harvard Business School Press,
שפת הספר: אנגלית







ללא דירוג ללא דירוג
0 בנים   0 בנות
145 התעניינו בספר

תקציר הספר
Hundreds of millions of people in China, India, Indonesia, and Brazil are eager to enter the marketplace. Yet multinational companies typically pitch their products to emerging markets' tiny segment of affluent buyers, and thus miss out on much larger markets further down the socioeconomic pyramid -- which local rivals snap up.

By applying the authors' recommendations, you can position yourself to compete innovatively in developing countries -- and to unlock major new sources of revenue for your business.



פרסומת

לקט ספרים מאת C. K. Prahalad
לצפיה ברשימה המלאה, עבור לדף הסופר של C. K. Prahalad






©2006-2023 לה"ו בחזקת חברת סימניה - המלצות ספרים אישיות בע"מ