|
The 22 Immutable Laws of Marketing: Violate Them at Your Own Risk!Al Ries
יצא לאור ע"י הוצאת HarperBusiness,
שפת הספר: אנגלית |
|
תקציר הספר
Two world-renowned marketing consultants and bestselling authors present the definitive rules of marketing.
פרסומת
לקט ספרים מאת Al Ries
| שם הספר |
|---|
| The Origin of Brands: How Product Evolution Creates Endless Possibilities for New Brands |
| Positioning: The Battle for Your Mind |
לצפיה ברשימה המלאה, עבור לדף הסופר של Al Ries
©2006-2023 לה"ו בחזקת חברת סימניה - המלצות ספרים אישיות בע"מ
צור קשר |
חנויות ספרים |
ספרים משומשים |
מחפש בנרות |
ספרים שכתבתי |
תנאי שימוש |
פרסם בסימניה |
מפת האתר |
מדף גדול מדף קטן |
חיפוש ספרים