![]() |
Buying In: What We Buy and Who We AreRob Walker
יצא לאור ע"י הוצאת Random House Trade Paperbacks,
שפת הספר: אנגלית |
|
תקציר הספר
Brands are dead. Advertising no longer works. Consumers are in control. Or so we're told. In Buying In, Rob Walker argues that this accepted wisdom misses a much more important cultural shift, including a practice he calls murketing, in which people create brands of their own and participate, in unprecedented ways, in marketing campaigns for their favorites. Yes, rather than becoming immune to them, we are rapidly embracing brands. Profiling Timberland, American Apparel, Pabst Blue Ribbon, Red Bull, iPod, and Livestrong, among others, Walker demonstrates the ways in which buyers adopt products not just as consumer choices but as conscious expressions of their identities. Part marketing primer, part work of cultural anthropology, Buying In reveals why now, more than ever, we are what we buy—and vice versa.
פרסומת
לקט ספרים מאת Rob Walker
שם הספר |
---|
Baby Animals (Chunkie Hunkies) |
Pet Animals (Chunkie Hunkies) |
Wild Animals (Chunkie Hunkies) |
Buying In: The Secret Dialogue Between What We Buy and Who We Are |
לצפיה ברשימה המלאה, עבור לדף הסופר של Rob Walker
©2006-2023 לה"ו בחזקת חברת סימניה - המלצות ספרים אישיות בע"מ
צור קשר |
חנויות ספרים |
ספרים משומשים |
מחפש בנרות |
ספרים שכתבתי |
תנאי שימוש |
פרסם בסימניה |
מפת האתר |
מדף גדול מדף קטן |
חיפוש ספרים