|
|
|
תקציר הספר
From head to toe, all the questions you could ever think to ask about the human body!
Crammed with eye-opening questions and revealing answers no cell is left unturned. Human Body Q&A is a compelling and fantastically photographed and illustrated examination of the human body, in DK's very successful question-and-answer format.
Text is fully supported with illustrated with photographs, illustrations, annotated diagrams, and additional fact boxes.
Crammed with eye-opening questions and revealing answers no cell is left unturned. Human Body Q&A is a compelling and fantastically photographed and illustrated examination of the human body, in DK's very successful question-and-answer format.
Text is fully supported with illustrated with photographs, illustrations, annotated diagrams, and additional fact boxes.
פרסומת
לקט ספרים מאת DK Publishing
| שם הספר |
|---|
| ACEP First Aid Manual, 2nd edition |
| Earth Facts (Pocket Guides) |
| Aircraft (Pocket Guides) |
| Science Facts (Pocket Guides) |
| Glow in the Dark: Night Creatures (Ultimate Sticker Books) |
לצפיה ברשימה המלאה, עבור לדף הסופר של DK Publishing
©2006-2023 לה"ו בחזקת חברת סימניה - המלצות ספרים אישיות בע"מ
צור קשר |
חנויות ספרים |
ספרים משומשים |
מחפש בנרות |
ספרים שכתבתי |
תנאי שימוש |
פרסם בסימניה |
מפת האתר |
מדף גדול מדף קטן |
חיפוש ספרים