![]() |
America in JeruSALEm: Globalization, National Identity, and Israeli AdvertisingAnat First
יצא לאור ע"י הוצאת Lexington Books,
שפת הספר: אנגלית |
|
תקציר הספר
America in JeruSALEm develops a model that demonstrates the process of Americanization versus national identity in small countries toward the end of the twentieth century and the beginning of the twenty-first, using advertisements to understand this process. The authors present Israel as a test case because it is trying to maintain a new Israeli culture, a Jewish tradition, and a unique language--Hebrew--against the background of an ongoing national conflict.
פרסומת
©2006-2023 לה"ו בחזקת חברת סימניה - המלצות ספרים אישיות בע"מ
צור קשר |
חנויות ספרים |
ספרים משומשים |
מחפש בנרות |
ספרים שכתבתי |
תנאי שימוש |
פרסם בסימניה |
מפת האתר |
מדף גדול מדף קטן |
חיפוש ספרים