![]() |
|
|
תקציר הספר
הצלחת כל עסק תלויה במערכות היחסים, ומערכות יחסים עסקיות תלויות בתקשורת. כדי להשיג תקשורת עלינו לוודא, מיהו קהל היעד, אליו מיועדת התקשורת, כמו כן עלינו לוודא, שהמטרות תהיינה מנוסחות בבהירות ושהמסר יהיה ברור. מטרתו של הספר תקשורת עסקית להציג בפני הקורא רעיונות מעשיים וחדשניים, שיהפכו את התקשורת העסקית ליצירתית יותר וכתוצאה מכך תשתפרנה מערכות היחסים העסקיות ותהיינה משביעות רצון. פיליפ אי. בוזק הוא נשיא Communication, Designs, Inc חברה לייעוץ ניהולי, המתמחה בניהול פגישות, במיומנויות הגשה ובכתיבה עסקית.
פרסומת
©2006-2023 לה"ו בחזקת חברת סימניה - המלצות ספרים אישיות בע"מ
צור קשר |
חנויות ספרים |
ספרים משומשים |
מחפש בנרות |
ספרים שכתבתי |
תנאי שימוש |
פרסם בסימניה |
מפת האתר |
מדף גדול מדף קטן |
חיפוש ספרים