|
The New Rules of Marketing and PR: How to Use News Releases, Blogs, Podcasting, Viral Marketing and Online Media to Reach Buyers DirectlyDavid Meerman Scott
יצא לאור ע"י הוצאת Wiley,
שפת הספר: אנגלית |
|
תקציר הספר
For marketers, The New Rules of Marketing and PR shows you how to leverage the potential that Web-based communication offers your business. Finally, you can speak directly to customers and buyers, establishing a personal link with the people who make your business work. This one-of-a-kind guide includes a step-by-step action plan for harnessing the power of the Internet to create compelling messages, get them in front of customers, and lead those customers into the buying process.
פרסומת
לקט ספרים מאת David Meerman Scott
לצפיה ברשימה המלאה, עבור לדף הסופר של David Meerman Scott
©2006-2023 לה"ו בחזקת חברת סימניה - המלצות ספרים אישיות בע"מ
צור קשר |
חנויות ספרים |
ספרים משומשים |
מחפש בנרות |
ספרים שכתבתי |
תנאי שימוש |
פרסם בסימניה |
מפת האתר |
מדף גדול מדף קטן |
חיפוש ספרים