![]() |
Inside the Tornado: Strategies for Developing, Leveraging, and Surviving Hypergrowth Markets (Collins Business Essentials)Geoffrey A. Moore
יצא לאור ע"י הוצאת Harper Paperbacks,
שפת הספר: אנגלית |
|
תקציר הספר
In this, the second of Geoff Moore's classic three-part marketing series, Moore provides highly useful guidelines for moving products beyond early adopters and into the lucrative mainstream market. Updated for the HarperBusiness Essentials series with a new author's note.
Once a product "crosses the chasm" it is faced with the "tornado," a make or break time period where mainstream customers determine whether the product takes off or falls flat. In Inside the Tornado, Moore details various marketing strategies that will teach marketers how reach these customers and how to take advantage of living inside the tornado in order to reap the benefits of mainstream adoption.
פרסומת
לקט ספרים מאת Geoffrey A. Moore
לצפיה ברשימה המלאה, עבור לדף הסופר של Geoffrey A. Moore
©2006-2023 לה"ו בחזקת חברת סימניה - המלצות ספרים אישיות בע"מ
צור קשר |
חנויות ספרים |
ספרים משומשים |
מחפש בנרות |
ספרים שכתבתי |
תנאי שימוש |
פרסם בסימניה |
מפת האתר |
מדף גדול מדף קטן |
חיפוש ספרים