![]() |
|
|
תקציר הספר
הספר שלפנינו הוא בבחינת נסיון לתרגם לתחום הכשרת המורים את העשוי להשתמע מכמה מושגים בסיסיים של הפסיכולוגיה התפישתית הומניסטית המודרנית. לא ניסינו להתוות תכנית מקפת לחינוך מורים. זוהי בעיה מקומית החייבת לבוא על פתרונה במסגרת הפקולטות שתפקידן להכשיר מורים. תחת זאת ניסינו לבחון בספר זה את ההיבטים המקצועיים של הכשרת מורים טרם שירות בשלב התואר הראשון, וזאת מזווית ראייה חדשה: לאור הישגיה של הפסיכולוגיה התפישתית, במאמץ לסלול דרכים חדשות שישמשו את המעורבים בהכשרת מורים - תלמידים ומורים כאחד. מנקודת ראות זו ניתן אישור מחודש לכמה מן השיטות המסורתיות, והדבר היה נוח. לגבי שיטות מסורתיות ומקובלות אחרות מתעוררים סימני שאלה, והדבר מצער. אולם חשוב מכל זאת - מסתמכות דרכים חדשות המבשרות עתיד רב סיכויים, ודבר זה הוא מלהיב ומרתק!
פרסומת
©2006-2023 לה"ו בחזקת חברת סימניה - המלצות ספרים אישיות בע"מ
צור קשר |
חנויות ספרים |
ספרים משומשים |
מחפש בנרות |
ספרים שכתבתי |
תנאי שימוש |
פרסם בסימניה |
מפת האתר |
מדף גדול מדף קטן |
חיפוש ספרים