![]() |
|
|
תקציר הספר
הנחת היסוד של הגישה הדידקטית ``המשקמת``, המוצגת בספר זה, היא שהתערבות המורה נעשית משמעותית יותר במידה שהיא מתייחסת לאדם החושב בשלמותו האישית והתרבותית והחברתית-תרבותית, ולא רק לאימון של פונקציות חלקיות באישיותו של התלמיד. המחברת מנתחת בספר דרך דידקטית בהוראת ילדים טעוני טיפוח, תוך כדי ביסוסה על תיאוריה מתאימה למטרת השיקום של כושרי החשיבה אצל ילדים אלה. בספר שלושה חלקים: חלקו הראשון מהווה מבוא עיוני, ובו ניתוח של הגורמים השונים בקשר לחולשת יכולתו של הילד לחשוב בצורה מופשטת. החלק השני מוקדש לניתוחן ולהדגמתן של התערבויות דידקטיות אשר מטרתן לשקם את הפוטנציאל של הילד לאחר שנחבל וניזוק. בחלק השלישי מסבירה המחברת על יסוד ניסוי שנערך על ידה במשך שלוש שנים את מושג ההדרכה הבלתי מכוונת של המורה. המחברת ד``ר הינדה אייגר משמשת מרצה בבית הספר לחינוך באוניברסיטה העברית ירושלים.
פרסומת
©2006-2023 לה"ו בחזקת חברת סימניה - המלצות ספרים אישיות בע"מ
צור קשר |
חנויות ספרים |
ספרים משומשים |
מחפש בנרות |
ספרים שכתבתי |
תנאי שימוש |
פרסם בסימניה |
מפת האתר |
מדף גדול מדף קטן |
חיפוש ספרים