שיווק ופרסום - סדרת מדריכי ניהול עסק / מאיר לירז

שיווק ופרסום

סדרת מדריכי ניהול עסק

מאיר לירז

יצא לאור ע"י הוצאת לירז, מכיל 172 עמודים, עסקים וכלכלה » שיווק ופרסום







ללא דירוג ללא דירוג
0 בנים   0 בנות
348 התעניינו בספר

תקציר הספר
סדרת מדריכי ניהול עסק מיועדת למנהלים ולבעלי עסק, היא נועדה לתת בידי מנהלי עסק את כל המידע הנחוץ כדי להקים ולנהל בהצלחה עסק עצמאי. כל אחד מספרי הסדרה כולל מגוון טכניקות ורעיונות שיובילו אותך צעד אחר צעד בכל אחד מהתחומים החיוניים להצלחה בניהול עסק. להלן הספרים הכלולים בסדרה : הקמת עסק, שיווק ופרסום, ניהול פיננסי, קניה ומכירה של עסק, הכנת תוכנית עסקית, מנהיגות וניהול אנשים, ניהול עסק משפחתי, הבראת עסק בקשיים, ניהול משא ומתן, אומנות המכירה, שירות ללקוח, צמיחה והרחבת העסק, קיצוץ עלויות, שיפור היעילות האישית, השגת יתרון תחרותי, תכנון ארוך טווח, קבלת החלטות, יחסי ציבור, פתרון בעיות ומשברים, כישורים אישיים בניהול. מאיר לירז, מחבר ספרי הסדרה, הינו בוגר הפקולטה למשפטים של האוניברסיטה העברית בירושלים, בוגר השתלמות במינהל עסקים ברמת תואר שני עם התמחות בשיווק ופרסום (אוניברסיטת ניו יורק אינסטיטיוט אוף טכנולוג'י). שימש ראש מדור חברות בת בחברת תדיראן, כיהן כמנכ"ל החברה הניו יורקית "סאן גולד קורפ.", לירז סיפק שירותי יעוץ לחברות מן הגדולות בארץ והינו המחבר של למעלה מעשרה ספרים בתחום הניהול והעסקים.







©2006-2015 לה"ו בחזקת חברת סימניה - המלצות ספרים אישיות בע"מ