|
המדריך לבוני מותגים - הספריה המקצועית # דן הרמן |
|
|
תקציר הספר
המדריך הזה הוא כלי עבודה לכל מי שרוצה לבנות מותג מצליח ורווחי. לא משנה מה אתם מתכוונים למתג: את המוצר שלכם, את הארגון שלכם, את הרעיון שלכם או את עצמכם. לא חשוב אם אתם מתכוונים להשקיע במיתוג מיליוני דולרים או כמה אלפים בודדים. בכל מקרה, כדאי שתעשו את זה נכון. ד"ר דן הרמן בחן בשטח וניתח עשרות שיטות לפיתוח מותגים. הוא התעמק בשיטות של המומחים החשובים בעולם, של משרדי הפרסום הגדולים, של חברות הברנדינג המובילות. הוא לקח חלקים, ניפה, שיפר, הוסיף מתוך הידע והניסיון שלו. הוא עקב אחר חידושי המחקר בשיווק, בתקשורת, בפסיכולוגיה ובהתנהגות צרכנים. בסוף - הוא תרגם את הכל לפרקטיקה. לכללים ולכלים. לשיטה שלמה ומקיפה לבניית מותגים. זה המדריך הזה. בין השאר תמצאו במדריך: * איך לרתום את המותג לשרות יעדים עסקיים ושיווקיים * איך מותג "עובד" ברמה הפסיכולוגית - רגשית והחברתית * 10 צעדים ו10 - כלים חדשים בדרך לאסטרטגיית מותג אפקטיבית * גישת Branding (Inside/Outside) I/Q לבניית תרבות ארגונית סביב המותג וקהילת מותג * שיטת up Check Brand לניהול הכושר התחרותי של המותג לאורך זמן * 21 ניתוחי מקרים של מותגים מסוגים שונים ומשונים * 4 ניתוחי מקרים של אסטרטגיות מותג מיוחדות "ד"ר דן הרמן משלב חשיבה עסקית - כלכלית עם ניתוח עמוק של שווקים ושל תהליכים בתוכם ועם הבנת הפסיכולוגיה של הצרכן. התובנות שלו מעניינות מאוד והפתרונות מקוריים ומעשיים." עידן עופר, יו"ר "החברה לישראל" "קשה למצוא בישראל מקצוען שמכיר את שני צדי המטבע, צד המותג וצד הצרכן, כמו ד"ר דן הרמן. הוא מפגין בספר חשוב זה את כל התכונות והיכולות שהפכו אותו לסמכות מקצועית בתחום השיווק והפרסום: ניתוח אקדמי בהיר, הבנה פסיכולוגית עמוקה וניסיון מעשי מוצלח בעולם האמיתי של תכנון ויצירת מותגים." מיקי בר, שותף מייסד ומנהל פיתוח עסקי, פרסום באומן בר ריבנאי Saatchi&Saatchi "שילוב מבורך של ידע אקדמי נרחב עם ניסיון מעשי עשיר בישראל ובחו"ל, הופכים את קריאת המדריך של ד"ר דן הרמן למסע לימודי מרתק ומכשיר fאחד" אבינועם ברוג, נשיא מכון המחקר Watch Market ד"ר דן הרמן הוא מהישראלים המעטים אשר מייצאים מומחיות בנושאי אסטרטגיה ובניית מותגים לאירופה ולצפון אמריקה. הוא מבצע פרוייקטים בינלאומיים, כותב לעיתונות המקצועית - אקדמית העולמית, מרצה ומנחה סדנאות למנהלים בכירים ולמומחי שיווק ומיתוג, בין השאר במשרדי פרסום מובילים בניו - יורק ובלונדון. ד"ר הרמן "חתום" על פיתוחים מקצועיים חשובים ביניהם השאלון לאבחון הפחד מהחמצה, השיטה לפיתוח מותגים לטווח קצר והשיטה לבניית אסטרטגיה למותגים המתוארת במדריך זה. ד"ר דן הרמן הוא מנכ"ל הרמן - יועצים אסטרטגיים ומרצה באוניברסיטת בר - אילן ובמוסדות אחרים להשכלה גבוהה. בין התפקידים שמילא בעבר: משנה למנכ"ל פרסום דחף - אחד, מנכ"ל סיראנו - יעוץ אסטרטגי ושיווקי, מנהל השיווק של קבוצת מגדל, סמנכ"ל פרסום סימבול - פרס, מנהל אסטרטגיה ומחקר בפרסום באומן - בר.
לקט ספרים מאת דן הרמן
| שם הספר |
|---|
| יתרון לא הוגן : ניהול אסטרטגי מנצח בעולם של משובטיmba |
| יתרון לא הוגן : ניהול אסטרטגי מנצח בעולם של משובטי mba |
לצפיה ברשימה המלאה, עבור לדף הסופר של דן הרמן
©2006-2023 לה"ו בחזקת חברת סימניה - המלצות ספרים אישיות בע"מ
צור קשר |
חנויות ספרים |
ספרים משומשים |
מחפש בנרות |
ספרים שכתבתי |
תנאי שימוש |
פרסם בסימניה |
מפת האתר |
מדף גדול מדף קטן |
חיפוש ספרים