![]() |
|
|
תקציר הספר
מי צריך תכנון אסטרטגי? כל מנהל שמע וודאי אלפי פעמים כי תכנון הוא המפתח לצמיחה ובטחון בפעולת העסק. תכנון חוסך זמן. התכנון מבטיח כי משאבי החברה ינוצלו למטרות המועילות יותר. התכנון מונע אווירה של עבודה "בשליפה" ממשבר אחד לשני. אם התכנון הוא כל כך חשוב מדוע מטלה זו סובלת מהזנחה בקרב מנהלים כה רבים של חברות קטנות ובינוניות? מנהל העסק הקטן והבינוני שקוע רובו ככולו בפעילות היומיומית של העסק ואינו מוצא זמן וכוח לעסוק בהכנון, ואולם במחקרים שנערכו מתברר כי עסקים רבים נקלעו לקשיים עקב חוסר תכנון, עסקים אחרים היו מצליחים לשפר את ריווחיותם באמצעות תכנון נכון. התכנון הוא אחת המטלות החשובות ביותר של הנהלת העסק. עסק הפועל ללא תוכנית אסטרטגית דומה לספינה ללא מנוע המיטלטלת על פני האוקינוס נתונה לחסדי הרוח והגשם, תכנון אסטרטגי הוא "המנוע" של העסק שלך, הוא יעזור לך לכוון ולשלוט בעתידו של העסק. מדריך זה כולל הדרכה מפורטת להכנת תוכנית אסטרטגית אשר תעזור לך להתגבר על איומים ומוקשים ותוביל את העסק לקראת עתיד של שגשוג וצמיחה. במדריך זה תמצא, בין היתר : רעיונות ושיטות להשגת גידול בריווחיות וצמיחה בעסק באמצעות עריכת תוכנית אסטרטגית , איך לקבוע את המדיניות האסטרטגית של העסק , שגיאות נפוצות שעושים מנהלים בתכנון ארוך טווח וכיצד להימנע מהן , איך לזהות ולנתח את הסביבה העיסקית וגורמי השוק המשפיעים על פעילותך , איך לזהות את נקודות התורפה של העסק וכיצד להתמודד עימן במטרה לשפר את כושר התחרות של העסק ולמנוע כשלונות , איך לאתר ולנתח את היתרונות היחסיים שלך וכיצד לנצל אותם להצלחת העסק , איך לקבוע יעדים ולהציב מטרות לפעילות העסק , איך לערוך תוכנית פעולה להשגת יעדי העסק , איך להטיל משימות ולקבוע את האנשים שיעזרו לך לנהל את התוכנית האסטרטגית , איך לנהל ולפקח על מימושה של התוכנית האסטרטגית. מאיר לירז הינו בוגר הפקולטה למשפטים של האוניברסיטה העברית בירושלים, בוגר השתלמות במינהל עסקים ברמת תואר שני עם התמחות בשיווק ופרסום )אוניברסיטת ניו יורק אינסטיטיוט אוף טכנולוג'י(. שימש ראש מדור חברות בת בחברת תדיראן, כיהן כמנכ"ל החברה הניו יורקית "סאן גולד קורפ.", לירז סיפק שירותי יעוץ לחברות מן הגדולות בארץ והינו המחבר של למעלה מעשרה ספרים בתחום הניהול והעסקים.
פרסומת
מאיר לירז (סופר על המוקד)
מאיר לירז הינו בוגר הפקולטה למשפטים של האוניברסיטה העברית בירושלים, בוגר השתלמות במינהל עסקים ברמת תואר שני עם התמחות בשיווק ופרסום (אוניברסיטת ניו-יורק אינסטיטיוט אוף טכנולוג'י). שימש ראש מדור nברות בת בחב' תדיראן, כיהן כמנכ"ל החברה הניו-יורקית "סאן גולד קורפ.", מאיר לירז סיפק ... המשך לקרוא
|
לקט ספרים מאת מאיר לירז
שם הספר |
---|
מאה וארבעה סיפורי זן |
אומנות הדיבור בפני קהל |
מדריך להשגת יתרון תחרותי בעסק |
איך להרוויח מליון דולר |
ניהול יעיל של ישיבות |
לצפיה ברשימה המלאה, עבור לדף הסופר של מאיר לירז
©2006-2023 לה"ו בחזקת חברת סימניה - המלצות ספרים אישיות בע"מ
צור קשר |
חנויות ספרים |
ספרים משומשים |
מחפש בנרות |
ספרים שכתבתי |
תנאי שימוש |
פרסם בסימניה |
מפת האתר |
מדף גדול מדף קטן |
חיפוש ספרים