![]() |
|
|
תקציר הספר
מטרת הפרסום היא לשנות את התנהגות הצרכן ולגרום לו לקנות יותר מהמוצר. כך זה לפחות בתיאוריה... ג'ימי לייל, איש מכירות צעיר ושאפתני בחברה בריטית למשקאות קלים, הוגה אסטרטגיית שיווק מבריקה להשקת משקה תפוזים חדש בשם רווית! הוא לא מתאר לעצמו שרעיונו הגאוני יזרוק אותו אל תוך עולם הדמדומים, ואף יוביל לרצח. כאשר המשקה החדש משווק לשוק, מתחילה סדרת אירועים אותה לא יכול היה לצפות מראש, ובמהירות יוצאים העניינים מכלל שליטה. כשהעלילה מתקרבת אל שיאה המצמרר, מגלה ג'ימי ששום דבר איננו קל בתעשיית המשקאות הקלים. קל הוא בעת ובעונה אחת סיפור מתח סוריאליסטי אפל ומצמרר, ניתוח חריף ומרתק של תרבות הצריכה המערבית, וחיפושם ההרסני של אנשים פגועים מבחינה רגשית אחר אהבה בלתי אפשרית. העלילה מתרחשת בלונדון, אשר היא עצמה, על תושביה, חדריה, תחנות הרכבת התחתית, ומזג האוויר שלה, הופכת להיות דמות מרכזית בעלילה הסוחפת. "תומסון הוא לוליין לשוני. הוא אמן האווירה ועיצוב הדמויות...התיאורים שלו חדים כסכין ושנונים כתער. זהו מותחן בעל עוצמה סוריאליסטית כמעט כפייתית. כאשר מסיימים לקרוא אותו נותרת תחושה מוחשית של חוסר נוחות, אשר כאילו מטפטפת מתוך הדפים." הטיימס. "נדיר למצוא ספר אשר נקרא בנשימה אחת, ויחד עם זאת משובץ בכל - כך הרבה דמויות ומקומות בלתי נשכחים." "פבלישרז וויקלי".
פרסומת
©2006-2023 לה"ו בחזקת חברת סימניה - המלצות ספרים אישיות בע"מ
צור קשר |
חנויות ספרים |
ספרים משומשים |
מחפש בנרות |
ספרים שכתבתי |
תנאי שימוש |
פרסם בסימניה |
מפת האתר |
מדף גדול מדף קטן |
חיפוש ספרים