|
|
|
תקציר הספר
במציאות בת זמננו, כשהלקוח מצויד בהכנסה פנויה רבה יותר ובשיקול דעת בררני ומושכל יותר, ומנגד מסתערים עליו המוני מוצרים מקבילים,המתגוששים במרץ על חסדו, מתרכזת פעילות השיווק של החברה העסקית המודרנית בשביעות רצונו של הלקוח; הגישה השיווקית החדישה אינה רואה עוד ברווח יעד העומד בפני עצמו, אלא תמורה לסיפוק פעיל ויעיל של צורכי הלקוח.תפקידו של המשווק המודרני הינו, לפיכך, מורכב ואחראי הרבה יותר מאשר בעבר, וכאן באה לעזרתו תורת השיווק המודרנית, המציידת אותו בשיטות, הליכים וגישות מתוחכמים ומדויקים הרבה יותר מבעבר.
פרסומת
©2006-2023 לה"ו בחזקת חברת סימניה - המלצות ספרים אישיות בע"מ
צור קשר |
חנויות ספרים |
ספרים משומשים |
מחפש בנרות |
ספרים שכתבתי |
תנאי שימוש |
פרסם בסימניה |
מפת האתר |
מדף גדול מדף קטן |
חיפוש ספרים