שיפור השיווק הלכה למעשה / א.ג'ורג' ברין

שיפור השיווק הלכה למעשה

א.ג'ורג' ברין

יצא לאור ע"י הוצאת עתרת, מכיל 236 עמודים,







ללא דירוג ללא דירוג
0 בנים   0 בנות
197 התעניינו בספר

תקציר הספר
במציאות בת זמננו, כשהלקוח מצויד בהכנסה פנויה רבה יותר ובשיקול דעת בררני ומושכל יותר, ומנגד מסתערים עליו המוני מוצרים מקבילים,המתגוששים במרץ על חסדו, מתרכזת פעילות השיווק של החברה העסקית המודרנית בשביעות רצונו של הלקוח; הגישה השיווקית החדישה אינה רואה עוד ברווח יעד העומד בפני עצמו, אלא תמורה לסיפוק פעיל ויעיל של צורכי הלקוח.תפקידו של המשווק המודרני הינו, לפיכך, מורכב ואחראי הרבה יותר מאשר בעבר, וכאן באה לעזרתו תורת השיווק המודרנית, המציידת אותו בשיטות, הליכים וגישות מתוחכמים ומדויקים הרבה יותר מבעבר.










©2006-2017 לה"ו בחזקת חברת סימניה - המלצות ספרים אישיות בע"מ