מדריך לטלמרקטיג / מאיר לירז

מדריך לטלמרקטיג

מאיר לירז

יצא לאור ע"י הוצאת לירז,







ללא דירוג ללא דירוג
0 בנים   0 בנות
316 התעניינו בספר

תקציר הספר
טלמרקטינג הינו אחד משיטות השיווק היעילות ביותר העומדות לרשותו של מנהל העסק. כתב העת העסקי האמריקאי, ``פורבס`` הכתיר את הטלמרקטינג, ``הכוח השיווקי של שנות האלפיים``. בארה``ב הטלמרקטינג הוא עסק ענק האחראי להפקת מכירות במיליארדי דולרים מידי שנה. בשנים האחרונות גברה גם בארץ המודעות ליעילותו של הטלמרקטינג כשיטת שיווק יעילה ויותר ויותר חברות וארגונים החלו לעשות בו שימוש. טלמרקטינג אינו מתאים לכל מוצר או שרות, אך באותם תחומים בהם הוא יעיל הוא יכול לעזור לך להגדיל את המכירות בצורה משמעותית. מדריך זה גדוש בשיטות ורעיונות אשר יעזרו לך ליישם טלמרקטינג אצלך בעסק בצורה היעילה והרווחית ביותר. במדריד תמצא בין היתר: מה אפשר לעשות עם טלמרקטינג, שיקולים להקמת מערכת טלמרקטינג בעסק מול שימוש בחברה חיצונית, איך לשלב טלמרקטינג עם פעולות השיווק האחרות בעסק, החלטות ראשוניות בשימוש בטלמרקטינג בעסק, שיווק מוכוון באמצעות הטלפון, הקצאת המקום והציוד הדרוש לפעילויות טלמרקטינג, איך לגייס טלפני מכירות מוצלחים, איך לתגמל את טלפני המכירות תוך השגת הנעה ומוטיבציה משופרים, איך להכשיר ולהדריך את טלפני המכירות להשגת גידול במכירות, רעיונות ושיטות להשגת הצלחה במכירה טלפונית, היבטים פסיכולוגיים של מכירה באמצעות הטלפון, שימוש בתוכנות מחשב לייעול פעילויות הטלמרקטינג. על המחבר מאיר לירז הינו בוגר הפקולטה למשפטים של האוניברסיטה העברית בירושלים, בוגר השתלמות במינהל עסקים ברמת תואר שני עם התמחות בשיווק ופרסום (אוניברסיטת ניו יורק אינסטיטיוט אוף טכנולוג`י). שימש ראש מדור חברות בת בחברת תדיראן, כיהן כמנכ``ל החברה הניו יורקית ``סאן גולד קורפ.``, לירז סיפק שירותי ייעוץ לחברות מן הגדולות בארץ והינו המחבר של למעלה מעשרה ספרים בתחום הניהול והעסקים.







©2006-2015 לה"ו בחזקת חברת סימניה - המלצות ספרים אישיות בע"מ