איך לפתח תדמית עצמית להשגת הצלחה - מדריך מעשי למנהל ולאיש העסקים / מאיר לירז

איך לפתח תדמית עצמית להשגת הצלחה

מדריך מעשי למנהל ולאיש העסקים

מאיר לירז

יצא לאור ע"י הוצאת לירז, בשנת 1991, מכיל 145 עמודים, עסקים וכלכלה » מיומנות בין אישית







ללא דירוג ללא דירוג
0 בנים   0 בנות
1058 התעניינו בספר

תקציר הספר
התדמית שאתה משדר לסביבה הינה אחד הגורמים על פיו אתה נשפט על ידי אנשים אחרים. הבוס שלך, עובדיך, הלקוחות, הספקים, חבריך לעבודה, עמיתיך בחברות אחרות, פקידי ממשל, כל אלה הם אנשים שיש להם השפעה על ההצלחה שלך וכולם מושפעים בהחלטותיהם לגביך מן התדמית שאתה משדר. בסביבה העיסקית תחרותית של ימינו אתה חייב להציג את עצמך ולשדר לסביבה מסר תדמיתי אשר יוביל אותך להצלחה ולהשגת היעדים המקצועיים והעיסקיים שלך.



פרסומת

מאיר לירז (סופר על המוקד)
מאיר לירז הינו בוגר הפקולטה למשפטים של האוניברסיטה העברית בירושלים, בוגר השתלמות במינהל עסקים ברמת תואר שני עם התמחות בשיווק ופרסום (אוניברסיטת ניו-יורק אינסטיטיוט אוף טכנולוג'י). שימש ראש מדור nברות בת בחב' תדיראן, כיהן כמנכ"ל החברה הניו-יורקית "סאן גולד קורפ.", מאיר לירז סיפק ... המשך לקרוא






©2006-2023 לה"ו בחזקת חברת סימניה - המלצות ספרים אישיות בע"מ