![]() |
|
|
תקציר הספר
הספר לימוד הקריאה והכתיבה על פי השיטה הפסיכולינגוויסטית, נועד לציבור המחנכים, העוסקים בהקניית הקריאה והכתיבה במערכת החינוך – מורות בכיתה א', גננות ומורות להוראה מתקנת. לספר שני חלקים: בחלק הראשון, סקירה של המחקר המדעי, העוסק בנושאי הקריאה, הכתיבה ולוקות הקריאה (דיסלקסיה התפתחותית). בסקירה הדגשה מיוחדת, על חלקם של מדעי הלשון המודרניים בהבנת תהליך הקריאה והכתיבה.
בחלק השני של הספר, תיאור מפורט של יישום לקחי המחקר המדעי בהוראת הקריאה והכתיבה – בכיתה הרגילה ובהוראה המתקנת. השיטה נוסתה בכיתה א' רגילה, באחד הקיבוצים בצפון הארץ: 'סיפור כיתת נחליאלי' בה למדו הילדים לקרוא ולכתוב על פי השיטה הפסיכולינגוויסטית.
בחלק השני של הספר, תיאור מפורט של יישום לקחי המחקר המדעי בהוראת הקריאה והכתיבה – בכיתה הרגילה ובהוראה המתקנת. השיטה נוסתה בכיתה א' רגילה, באחד הקיבוצים בצפון הארץ: 'סיפור כיתת נחליאלי' בה למדו הילדים לקרוא ולכתוב על פי השיטה הפסיכולינגוויסטית.
פרסומת
לקט ספרים מאת עלי דרעין
שם הספר |
---|
הדיסלקציה ההתפתחותית |
ה"אישיות" מנקודת ראות נוירופסיכולוגית |
הדיסלקסיה ההתפתחותית |
מחלות נפש והפרעות בהתנהגות |
לצפיה ברשימה המלאה, עבור לדף הסופר של עלי דרעין
©2006-2023 לה"ו בחזקת חברת סימניה - המלצות ספרים אישיות בע"מ
צור קשר |
חנויות ספרים |
ספרים משומשים |
מחפש בנרות |
ספרים שכתבתי |
תנאי שימוש |
פרסם בסימניה |
מפת האתר |
מדף גדול מדף קטן |
חיפוש ספרים