אם כל המותגים: אמריקה סימון אנהולט |
|
|
תקציר הספר
אמריקה היא יותר מסתם מדינה; היא המותג בגדול ביותר בעולם- אם כל המותגים. אמריקה, אשר ניהלה ופרסמה עצמה כמותג בינלאומי החל בראשית דרכה, חרטה על דגלה את המושגים "חופש", "דמוקרטיה", ו"שוויון הזדמנויות", ושימשה מקור השראה לאנשים ברחבי העולם. אך בשנים האחרונות נראה כי סיפור ההצלחה בן מאתיים השנה נמצא בסכנה. האם אבד קסמה של אמריקה? כיצד היא יכולה להשיב לעצמה את מעמדה כמותג מוביל וכמודל לחיקוי?
פרסומת
©2006-2023 לה"ו בחזקת חברת סימניה - המלצות ספרים אישיות בע"מ
צור קשר |
חנויות ספרים |
ספרים משומשים |
מחפש בנרות |
ספרים שכתבתי |
תנאי שימוש |
פרסם בסימניה |
מפת האתר |
מדף גדול מדף קטן |
חיפוש ספרים