המדריך לשיווק ומכירה של מוצרים ושירותים פיננסיים אוולין ארליך |
|
|
תקציר הספר
הספר סוקר בהרחבה כל אחד מ"כלי העבודה" העומדים לרשות המשווק, וביניהם: פרסום, יחסי ציבור, מכירה אישית, מתן חסויות, שיווק באמצעות האינטרנט, תערוכות מקצועיות ושימור לקוחות.
פרסומת
©2006-2023 לה"ו בחזקת חברת סימניה - המלצות ספרים אישיות בע"מ
צור קשר |
חנויות ספרים |
ספרים משומשים |
מחפש בנרות |
ספרים שכתבתי |
תנאי שימוש |
פרסם בסימניה |
מפת האתר |
מדף גדול מדף קטן |
חיפוש ספרים