יעקב הורניק

יעקב הורניק

סופר


1.
2.
כרך א. יחידה 1. תקשורת ופרסום -- יחידה 2. הצרכן - יעד הפרסומת -- יחידה 3. קביעת תקציב הפרסום. כרך ב. יחידה 4. החלטות מסר וגישות יצירתיות -- יחידה 5. החלטות מדיה -- יחידה 6. מדידת השפעת הפרסום....

3.
4.
5.
כרך ב. יחידה 4. החלטות מסר וגישות יצירתיות -- יחידה 5. החלטות מדיה -- יחידה 6. מדידת השפעת הפרסום....

6.
כרך א. יחידה 1. תקשורת ופרסום -- יחידה 2. הצרכן - יעד הפרסומת -- יחידה 3. קביעת תקציב הפרסום....

7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.





©2006-2023 לה"ו בחזקת חברת סימניה - המלצות ספרים אישיות בע"מ