![]() |
|
|
תקציר הספר
למצוא בדור של חיפוש קו אישי לתקווה משותפת
בכל מהלך שמעורבים בו אנשים רבים, סוד ההצלחה הוא משיכתם – או הימשכותם – של קווי רצונותיהם של המשתתפים לנקודת מגוז* משותפת. לכן, יש לצייר נקודה שאליה שואף המהלך, או החזון ואליה למשוך קווי מתאר המבטאים את צורות החשיבה השונות, למרות הייחודיות של כל אחת מהן – אל אותה נקודת מגוז, שתהפוך לנקודת המפגש והאיחוד ואשר בה ייעלמו ההבדלים וחילוקי הדעות, בדרך להצלחה...
למרות ערכה החברתי והתרבותי הרב, יש לזכור שאל לה לאחדות הרבים למחוק את ה"אני" הייחודי והנדיר ולכן מנסות גם הרשתות האינטרנטיות והחברתיות : גוגל, פייסבוק, טוויטר, מייספייס... להתמודד עם המושג "התאמה אישית", על מנת לסלול את "שביל הזהב" שבין שני הקצוות המנוגדים של בדידות וחיי חברה, שהם השורש במבנה קומת האדם.
ספר קואצ'ינג זה נועד לעורר אותך לחיבור חברתי בד בבד עם השמירה על ה"אני" שלך. האסטרטגיה של הקו א-ל התקווה נועדה לאדם הרוצה למקד את כוחותיו, לזוג הרוצה לבנות בית משותף, לחברה המקווה להצלחה עסקית, למדינה הרוצה לצמצם פערים ולעולם ששואף לאחדות...
* נקודת המגוז או ההעלמות (עמ' 47) משקפת את ניסיונותיהם של ציירים בתקופת הרנסנס לתת תחושת מציאות ותלת מימד לציור הדו-מימדי. לשם כך פיתחו טכניקת ציור המקנה תחושת עומק שהיא הפרספקטיבה. על מנת ליצור עומק בציור מציירים נקודת העלמות ו/או מגוז, במקום כלשהו על הנייר ומשם מושכים קווי מיתאר היוצרים את העומק בציור ובהשאלה גם בחיים...
האדם היוצר
אני מכיר את עפר אלוני ואת עבודותיו היכרות קרובה ואינני מפסיק להתפעל ממנו ומהן.
עפר הוא לדידי אחד האנשים היצירתיים והמקוריים במדינה.
כנון-קונפורמיסט אמיץ הוא שוחה בהתמדה כנגד זרם הפרסום הזול, הצעקני, הדוגמטי והגס הנשפך אלינו מכל צד. עבודותיו חושפות את המתבונן בהן לעומקים של הזדהות וספקנות גם-יחד.
מבחינות רבות, עפר אלוני הוא סוקרטס של פרסום: הוא שואל את השאלות ואנחנו צריכים, כל אחד על-פי דרכו, לחפש תשובה. השאלה היא המסר, התשובה היא המוסר.
עבודותיו של עפר אלוני משרות תקווה ואמונה. את עולמו הפנימי העשיר הוא מתרגם לשפת פרסום רך, מרוסן, מעמיק, עדין ומגייס. משתף. בעצם, לא פרסום הוא אלא רב-שיח אינטלקטואלי ורגשי סוחף.
עפר אלוני הוא הוגה דעות גם כשהוא משתמש באלמנטים גרפיים וקל וחומר כשהוא משתמש במילה כתובה. אני ממליץ ללא סייג על יצירותיו, על כתיבתו ועל הגותו של עפר אלוני, יוצר בלתי-נלאה ואדם טוב.
סבר פלוצקר- העורך הכלכלי של ידיעות אחרונות
בכל מהלך שמעורבים בו אנשים רבים, סוד ההצלחה הוא משיכתם – או הימשכותם – של קווי רצונותיהם של המשתתפים לנקודת מגוז* משותפת. לכן, יש לצייר נקודה שאליה שואף המהלך, או החזון ואליה למשוך קווי מתאר המבטאים את צורות החשיבה השונות, למרות הייחודיות של כל אחת מהן – אל אותה נקודת מגוז, שתהפוך לנקודת המפגש והאיחוד ואשר בה ייעלמו ההבדלים וחילוקי הדעות, בדרך להצלחה...
למרות ערכה החברתי והתרבותי הרב, יש לזכור שאל לה לאחדות הרבים למחוק את ה"אני" הייחודי והנדיר ולכן מנסות גם הרשתות האינטרנטיות והחברתיות : גוגל, פייסבוק, טוויטר, מייספייס... להתמודד עם המושג "התאמה אישית", על מנת לסלול את "שביל הזהב" שבין שני הקצוות המנוגדים של בדידות וחיי חברה, שהם השורש במבנה קומת האדם.
ספר קואצ'ינג זה נועד לעורר אותך לחיבור חברתי בד בבד עם השמירה על ה"אני" שלך. האסטרטגיה של הקו א-ל התקווה נועדה לאדם הרוצה למקד את כוחותיו, לזוג הרוצה לבנות בית משותף, לחברה המקווה להצלחה עסקית, למדינה הרוצה לצמצם פערים ולעולם ששואף לאחדות...
* נקודת המגוז או ההעלמות (עמ' 47) משקפת את ניסיונותיהם של ציירים בתקופת הרנסנס לתת תחושת מציאות ותלת מימד לציור הדו-מימדי. לשם כך פיתחו טכניקת ציור המקנה תחושת עומק שהיא הפרספקטיבה. על מנת ליצור עומק בציור מציירים נקודת העלמות ו/או מגוז, במקום כלשהו על הנייר ומשם מושכים קווי מיתאר היוצרים את העומק בציור ובהשאלה גם בחיים...
האדם היוצר
אני מכיר את עפר אלוני ואת עבודותיו היכרות קרובה ואינני מפסיק להתפעל ממנו ומהן.
עפר הוא לדידי אחד האנשים היצירתיים והמקוריים במדינה.
כנון-קונפורמיסט אמיץ הוא שוחה בהתמדה כנגד זרם הפרסום הזול, הצעקני, הדוגמטי והגס הנשפך אלינו מכל צד. עבודותיו חושפות את המתבונן בהן לעומקים של הזדהות וספקנות גם-יחד.
מבחינות רבות, עפר אלוני הוא סוקרטס של פרסום: הוא שואל את השאלות ואנחנו צריכים, כל אחד על-פי דרכו, לחפש תשובה. השאלה היא המסר, התשובה היא המוסר.
עבודותיו של עפר אלוני משרות תקווה ואמונה. את עולמו הפנימי העשיר הוא מתרגם לשפת פרסום רך, מרוסן, מעמיק, עדין ומגייס. משתף. בעצם, לא פרסום הוא אלא רב-שיח אינטלקטואלי ורגשי סוחף.
עפר אלוני הוא הוגה דעות גם כשהוא משתמש באלמנטים גרפיים וקל וחומר כשהוא משתמש במילה כתובה. אני ממליץ ללא סייג על יצירותיו, על כתיבתו ועל הגותו של עפר אלוני, יוצר בלתי-נלאה ואדם טוב.
סבר פלוצקר- העורך הכלכלי של ידיעות אחרונות
פרסומת
עפר אלוני (סופר על המוקד)
עפר קרוי ע"ש מורדת גטו וורשה (סרנקה- עפרה) דודה שלו, שחברה לחבורת מרדכי אנלביץ', על מנת למרוד בדורסנות הנאצית, לכן עפר מורד בכל סוגי הדורסנות לעבר התקווה...
עפר יוצר רב תחומי ואיש של אמירה המטמיע תקווה באדם ואף בחברות כלכליות.
... המשך לקרוא
|
לקט ספרים מאת עפר אלוני
שם הספר |
---|
בין אור לחושך |
נקודת אחיזה בהבנת הנמצא : ספר פילוסופי מצחיק (ולא רק) על אליפות העולם בהבנת הנמצא |
הנזיר שקנה פרארי - הדרך אל שביל הזהב בעולם של ניגודים.. |
לצפיה ברשימה המלאה, עבור לדף הסופר של עפר אלוני
©2006-2023 לה"ו בחזקת חברת סימניה - המלצות ספרים אישיות בע"מ
צור קשר |
חנויות ספרים |
ספרים משומשים |
מחפש בנרות |
ספרים שכתבתי |
תנאי שימוש |
פרסם בסימניה |
מפת האתר |
מדף גדול מדף קטן |
חיפוש ספרים