1. |
שיטות מחקר במדעי החברה עקרונות המחקר וסגנונותיו - מהדורה שניה 6 כרכים כסט - שיטות מחקר במדעי החברה עקרונות המחקר וסגנונותיו - מהדורה שניה #
מאת רות בייט-מרום
פירוט:
יחידות 1-3 :עקרונות המחקר / רות בייט-מרום ,2014
יחידה 4 :מחקר אתנוגרפי / רות בייט-מרום ומיכאל אשכנזי ,2012.
יחידה 5 :הסקר / רות בייט-מרום, גלית גורדוני ומינה צמח ,2009
יחידה 6 :הניסוי / כתיבת המהדורה הראשונה - שמואל אליס
שכתוב למהדורה השנייה - רות בייט-מרום,קלי ספורטה,2005.
יחידה 7 :הנסיבות החברתיות של המחקר ההתנהגותי/רות בייט-מרום,2013
מ...
|
2. |
שיטות מחקר במדעי החברה עקרונות המחקר וסגנונותיו - מהדורה שניה יחידות 1-3 - עקרונות המחקר - שיטות מחקר במדעי החברה עקרונות המחקר וסגנונותיו - מהדורה שניה #1
מאת רות ביט-מרום
ספר מתוך סדרה העוסקת בהקניית מושגים וכלים בסיסיים להבנת החקירה המדעית בכלל והמחקר ההתנהגותי בפרט. הבנה זו מאפשרת להעריך מחקר בצורה ביקורתית ולתכנן מחקר שאמור לבחון סוגיה חברתית נתונה.
...
|
3. |
שיטות מחקר במדעי החברה עקרונות המחקר וסגנונותיו - מהדורה שניה - יחידה 4 - מחקר אתנוגרפי - שיטות מחקר במדעי החברה עקרונות המחקר וסגנונותיו - מהדורה שניה #2
מאת רות בייט-מרום
ספר מתוך סדרה העוסקת בהקניית מושגים וכלים בסיסיים להבנת החקירה המדעית בכלל והמחקר ההתנהגותי בפרט. הבנה זו מאפשרת להעריך מחקר בצורה ביקורתית ולתכנן מחקר שאמור לבחון סוגיה חברתית נתונה.
...
|
4. |
שיטות מחקר במדעי החברה עקרונות המחקר וסגנונותיו - מהדורה שניה יחידה 5 - הסקר - שיטות מחקר במדעי החברה עקרונות המחקר וסגנונותיו - מהדורה שניה #3
מאת רות בייט-מרום
ספר מתוך סדרה העוסקת בהקניית מושגים וכלים בסיסיים להבנת החקירה המדעית בכלל והמחקר ההתנהגותי בפרט. הבנה זו מאפשרת להעריך מחקר בצורה ביקורתית ולתכנן מחקר שאמור לבחון סוגיה חברתית נתונה....
|
5. |
שיטות מחקר במדעי החברה עקרונות המחקר וסגנונותיו - מהדורה שניה יחידה 6 - הניסוי - שיטות מחקר במדעי החברה עקרונות המחקר וסגנונותיו - מהדורה שניה #4
מאת רות בייט-מרום
כתיבת המהדורה הראשונה: שמואל אליס
שכתוב למהדורה שנייה: רות בייט-מרום וקלי ספורטה
ספר מתוך סדרה העוסקת בהקניית מושגים וכלים בסיסיים להבנת החקירה המדעית בכלל והמחקר ההתנהגותי בפרט. הבנה זו מאפשרת להעריך מחקר בצורה ביקורתית ולתכנן מחקר שאמור לבחון סוגיה חברתית נתונה....
|
6. |