![]() |
The Nordstrom Way to Customer Service Excellence: A Handbook For Implementing Great Service in Your OrganizationRobert Spector
יצא לאור ע"י הוצאת Wiley,
שפת הספר: אנגלית |
|
תקציר הספר
First published in 1995, The Nordstrom Way is a classic guide to great customer service. This new book replaces The Nordstrom Way with an even more practical guide to becoming the “Nordstrom” of your industry. Designed for customer service managers and trainers, as well as business owners, it’s an invaluable resource for designing your own programs and initiatives. The authors not only explain the principles of the world’s best customer service company, they also show you how to implement them in your own organization. The Nordstrom Way to Customer Service Excellence will help your business make customers its number one concern, and help make your business number one in your industry.
פרסומת
לקט ספרים מאת Robert Spector
שם הספר |
---|
The Mom & Pop Store: How the Unsung Heroes of the American Economy Are Surviving and Thriving |
לצפיה ברשימה המלאה, עבור לדף הסופר של Robert Spector
©2006-2023 לה"ו בחזקת חברת סימניה - המלצות ספרים אישיות בע"מ
צור קשר |
חנויות ספרים |
ספרים משומשים |
מחפש בנרות |
ספרים שכתבתי |
תנאי שימוש |
פרסם בסימניה |
מפת האתר |
מדף גדול מדף קטן |
חיפוש ספרים