טיפוח מודעות פונולוגית בקרב ילדים - תוכנית לימוד / מרילין אדמס, ברברה פורמן, אינגבר לונדברג, טרי בילר

טיפוח מודעות פונולוגית בקרב ילדים

תוכנית לימוד

מרילין אדמס, ברברה פורמן, אינגבר לונדברג, טרי בילר








ללא דירוג ללא דירוג
0 בנים   0 בנות
2916 התעניינו בספר

תקציר הספר
הספר טיפוח מודעות פונולוגית בקרב ילדים מציע כלי - עזר חשוב וחיוני להקניית מיומנויות ללימוד מוצלח של הקריאה בגיל הגן ובכיתות היסוד של בית - הספר. בספר מפורטת תוכנית לימוד המורכבת ממשחקים ומפעילויות, והבנויה ברצף התפתחותי החל במשחקי האזנה ועד לפירוק ולהרכבה. התוכנית מתאימה לכיתות רגילות ולחינוך המיוחד, ללמידה פרטנית ולסגנונות הוראה שונים. התוכנית כוללת: מטרות הוראה, מערכי שיעורים, פעילויות משעשעות ומהנות, הנחיות מיוחדות לילדים המתקשים במהלך האימון, מבחנים לא - פורמליים, הדרכה לניתוח ממצאי המבחנים. העוסקים בתחום יפיקו תועלת רבה מתוכנית מהנה ויעילה זו לשיפור מיומנויות טרום - הקריאה. לכתיבת הספר המקורי חברו ארבעה מומחים בתחום הקניית הקריאה, טיפוח האוריינות וטיפול בקשיי למידה המשלבים בין מחקר אקדמי לעבודה בשטח: ד"ר מרילין אדמס, מרצה - אורחת בחוג לחינוך באוניברסיטת הרווארד; ד"ר ברברה פורמן, פרופסור לרפואת ילדים בבית - הספר לרפואה באוניברסיטה של טקסס, יוסטון; ד"ר טרי בילר, מרצה במחלקה לחינוך אורבני באוניבסיטת יוסטון; וד"ר אינגבר לונדברג, פרופסור במחלקה לפסיכולוגיה באוניברסיטה של גטבורג, שוודיה, שהוא ממפתחי התוכנית השוודית שעל בסיסה נכתב הספר. אהובה ברוכי, צפור פרייליך ומילה שוורץ, שתרגמו את הספר, עיבדו והתאימו אותו לעברית, מומחיות לשיקום מיומנויות לשוניות ולליקויי למידה, ובמסגרת מכון יעל בחיפה מפתחות שיטות וכלים דידקטיים חדשים בתחומן. הן עוסקות גם בייעוץ ובהדרכת מורים.


הקורא עיר הקורא מתי
galia כפר הס לפני 7 שנים מענה
אורית קרית גת לפני 6 שנים מענה
שלומית מודיעין לפני 5 שנים ו-5 חודשים מענה
שני בנימינה לפני 5 שנים ו-4 חודשים מענה
bee612 אשקלון לפני 3 שנים ו-9 חודשים מענה
bee612bee612 אשקלון לפני 3 שנים ו-3 חודשים מענה
גביש יבנה לפני 8 חודשים מענה





התחילה לקרוא לפני 3 שנים ו-11 חודשים


התחילה לקרוא לפני 6 שנים








©2006-2015 לה"ו בחזקת חברת סימניה - המלצות ספרים אישיות בע"מ