אל ריס

אל ריס

סופר


» ספרים של אל ריס שנקראים עכשיו:

מלחמות השיווק
אל ריס
1.
אל ריס וג'ק טראוט, המחברים של רבי-המכר "מלחמות השיווק" ו"שיווק במהופך", נעזרו בארבעים שנות הניסיון שלהם בשיווק כדי להגדיר את הכללים החשובים ביותר החלים על עולם זה. עתה, לראשונה, הם מרכזים בספר אחד 22 אמצעים וחוקים שעליהם חברות קמות ונופלות. המחברים בוחנים את מסעי השיווק שהצליחו ואת אלה שנכשלו, ומתארים מדוע הצליחו חברות להתבלט מן הש...

2.
השיווק הוא מלחמה! מאז מלחמת העולם השניה אמרו לנו מומחי - שיווק, כי "הלקוח הוא מלך". אומנם מי שנהגו על - פי תורה זו ראו לעיתים קרובות סכומי עתק יורדים לטמיון במהלכי שיווק אמיצים, אך הרי - אסון. כדי להצליח היום, חייבת חברה לפעול כשפניה את התחרות. היא חייבת להתחכם למתחרים, להערים עליהם, לאגף אותם ולגבור עליהם. בקצרה, שיווק הוא מלחמה שבה המת...

3.
4.
5.
כיצד לבנות מותג מצליח בניית מותג: המלה האופנתית בשיווק בסוף שנות התשעים. כל אחד יודע שהפיכת המוצר או השירות למותג אמיתי היא האפשרות היחידה לפרוץ קדימה בשוק הצפוף והמטורף של ימינו. השאלה היחידה היא: איך עושים את זה? נסו ללמוד את החוקים של בניית מותגים מתוך התנ"ך של בניית מותגים: 22 חוקי הברזל של בניית מותג הוא ספר מבריק, נועז ולשמחתנו...

6.
7.
8.
אל ולורה ריס, מחבריהם של רבי מכר ואסטרטגים שיווקיים בעלי מוניטין עולמיים, נושאים את בשורת העידן החדש של יחסי הציבור.המותגים הגדולים של היום באים לעולם באמצעות חשיפה תקשורתית ולא באמצעות פרסום. על כך יעיד מבט מדוקדק אל ההיסטוריה של המותגים המודרניים המצליחים ביותר. מספר מעורר פליאה של מותגים, ובהם פאלם, סטרבקס, בודי שופ, וול-מארט, ...

9.
10.
11.
בשעה שאנחנו עוברים למאה ה21-, השאלה החשובה ביותר שנשאלת בעסקים היא: מה בדעתנו לעשות בנוגע לאינטרנט? אל ריס ולורה ריס הם אולי האנשים המיומנים והמתאימים ביותר לתת מענה על שאלה זאת. הם לא רק מחברי רב-המכר בתחום העסקים ``22 חוקי הברזל של בניית מותג``, אלא גם יועצים לעשרות חברות שמופיעות ברשימת ה500- של כתב העת Fortune.הספר ``11 חוקי הברזל של בניית ...

12.
13.
14.
15.
16.
17.





©2006-2018 לה"ו בחזקת חברת סימניה - המלצות ספרים אישיות בע"מ